تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 مرداد 1399 - 19:56
کد خبر : 67896

سرمایه گذاری برای احیای دو رودخانه رشت و تالاب انزلی نیاز ویژه استان است

سرمایه گذاری برای احیای دو رودخانه رشت و تالاب انزلی نیاز ویژه استان است

جارستان به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: این استان تمام ظرفیت ها برای محیط زیست سالم را دارد و سرمایه گذاری برای احیای دو رودخانه رشت و تالاب انزلی نیاز ویژه استان است. آیت الله رسول فلاحتی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان فضای پاک و محیط زیست سالم را

جارستان به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: این استان تمام ظرفیت ها برای محیط زیست سالم را دارد و سرمایه گذاری برای احیای دو رودخانه رشت و تالاب انزلی نیاز ویژه استان است.

آیت الله رسول فلاحتی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان فضای پاک و محیط زیست سالم را پیش نیاز زندگی انسان ها پس از معارف و مباحث دینی و اسلامی دانست و افزود: تمام موجودات به محیط زیست سالم نیاز دارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به آسیب های ناشی از آلودگی محیط زیست در ایران به ویژه گیلان خاطرنشان کرد: آلودگی رودخانه های گوهررود و زرجوب و نیز تالاب انزلی بلای جان محیط زیست گیلان شده بنابراین تمام تلاش مسئولان باید معطوف به برطرف کردن این معضل زیست محیطی باشد و در این راستا همت خوبی در استان هم شکل گرفته است.

آیت الله فلاحتی، گیلان را عقب مانده ترین استان به لحاظ مراکز درمانی، بیمارستانی و تجهیزات این حوزه عنوان و تصریح کرد: همه باید به دور از اندیشه های سیاسی و جناحی در این زمینه کمک کنند زیرا آتشی که در اثر بازی های سیاسی و جناحی ایجاد می شود، دودش به چشم مردم می رود.

امام جمعه رشت، احیای دو رودخانه رشت و تالاب انزلی را در جذب گردشگر تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: اجرای طرح بایوجمی ویرانگری خاص خود را داشت و اگر تالاب انزلی احیا شود مانند ونیز با استقبال گردشگران مواجه می شود.

آیت الله فلاحتی با اشاره به ورود سالانه ۳۰ میلیون نفر گردشگر به گیلان، بیان کرد: گیلان تمام ظرفیت ها برای محیط زیست سالم را دارد و سرمایه گذاری برای احیای دو رودخانه رشت و تالاب انزلی نیاز ویژه استان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.