تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مرداد 1399 - 10:41
کد خبر : 67665

هشدار سیلابی شدن رودخانه‌ها در تالش

هشدار سیلابی شدن رودخانه‌ها در تالش

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندار تالش گفت: وضعیت جوی شهرستان تا پایان هفته جاری طبق پیش‌بینی هواشناسی با ۴۰ تا ۵۰ میلیمتر بارش و سیلابی شدن مسیل‌ها در حالت هشدار قرار دارد و شهروندان از حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها و نقاط سیل‌خیز فاصله بگیرند. سید عیسی مهدوی شامگاه سه شنبه در ستاد مدیریت بحران در

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندار تالش گفت: وضعیت جوی شهرستان تا پایان هفته جاری طبق پیش‌بینی هواشناسی با ۴۰ تا ۵۰ میلیمتر بارش و سیلابی شدن مسیل‌ها در حالت هشدار قرار دارد و شهروندان از حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها و نقاط سیل‌خیز فاصله بگیرند.

سید عیسی مهدوی شامگاه سه شنبه در ستاد مدیریت بحران در فرمانداری تالش اظهار کرد: در برخی نقاط، بارش و وزش باد شدید پیش بینی شده است و تمهیدات و اقدامات لازم برای مقابله با ورود حجم بالای آب به شالیزارها و آبگرفتگی معابر عمومی انجام شود.

وی ادامه داد: هشدار های لازم توسط دستگاه های ذیربط به ترددکنندگان در مناطق کوهستانی و دامنه ها داده شود و روستانشینان به ویژه دامداران از تردد در مناطق کوهستانی هنگام رعد و برق بپرهیزند.
فرماندار تالش افزود: هرگونه فعالیت دریایی تا پایان هفته جاری ممنوع است و کشاورزان، تمهیدات لازم را برای حفظ محصولات کشاورزی در مقابل بارش ها به عمل آورند.

سه شنبه هفته گذشته سیلاب ناشی از رگبار، از مناطق کوهستانی و مرتفع بخش مرکزی تالش به محدوده چند روستا وارد شده و در مسیر خود، پل ۲۰ متری شهر تالش را مسدود کرده بود و فرمانداری تالش میزان خسارات وارده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و با بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در حاشیه دریای خزر و ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.