تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1395 - 18:07
کد خبر : 6723

رضوی: ورزی کارش را بلد است/ نقشم در «معمای شاه» را دوست دارم

رضوی: ورزی کارش را بلد است/ نقشم در «معمای شاه» را دوست دارم

جارستان-«رز رضوی» بازیگر سینما و تلویزیون گفت: از اینکه در مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» ایفای نقش کردم خوشحالم و نقشم در این سریال را دوست دارم. «رز رضوی» که در مجموعه تلویزیومی «معمای شاه» نقش آذر اعتمادی را ایفا کرده است، در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: مجموعه «معمای شاه» سریال

جارستان-«رز رضوی» بازیگر سینما و تلویزیون گفت: از اینکه در مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» ایفای نقش کردم خوشحالم و نقشم در این سریال را دوست دارم.

«رز رضوی» که در مجموعه تلویزیومی «معمای شاه» نقش آذر اعتمادی را ایفا کرده است، در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: مجموعه «معمای شاه» سریال بسیار خوبی است و خیلی خوشحالم که در این سریال حضور داشته‌ام و نقشی را نیز که بازی کردم هم خیلی دوست داشتم.

وی در ادامه افزود: من اصولاً اگر سریالی را دوست نداشته باشم آن را قبول نمی‌کنم و به هیچ وجه جلوی دوربین کار نمی‌روم و نمی‌پذیرم که در سریال ایفای نقش کنم.

رضوی اظهارداشت: من پیش از سریال «معمای شاه» سابقه همکاری با آقای ورزی را داشته‌ام و با نوع کارکردن ایشان آشنا بودم. ایشان کارگردان کار حرفه‌ای و کار بلدی هستند و خوشحالم که در سریال «معمای شاه» نقش آذر اعتمادی را ایفا کردم.

فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.