تاریخ انتشار : دوشنبه 23 تیر 1399 - 23:06
کد خبر : 66757

دربازدید استاندار گیلان از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) دکتر زارع: مقابله با جنگ نرم ، نیازمند اتخاذ راهبرد هوشمند رسانه‌ای است / رسانه‌ها با بیان روشن خدمات دولت و اقدامات انجام شده، اطمینان‌افزایی کنند/ ایرنا در گیلان در قامت رسانه‌ای مرجع به ایفای نقش بپردازد

دربازدید استاندار گیلان از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) دکتر زارع: مقابله با جنگ نرم ، نیازمند اتخاذ راهبرد هوشمند رسانه‌ای است / رسانه‌ها با بیان روشن خدمات دولت و اقدامات انجام شده، اطمینان‌افزایی کنند/ ایرنا در گیلان در قامت رسانه‌ای مرجع به ایفای نقش بپردازد

جارستان: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع عصر امروز (دوشنبه) در دیدار با مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت؛ 🔹امروز در شرایطی هستیم که بایسته است از ظرفیت رسانه ها ، هدفمند در جهت اطمینان افزایی در جامعه استفاده کنیم. 🔹 جنگ اقتصادی علیه ملت و کشورمان تحمیل شده و در کنار

جارستان: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع عصر امروز (دوشنبه) در دیدار با مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت؛

🔹امروز در شرایطی هستیم که بایسته است از ظرفیت رسانه ها ، هدفمند در جهت اطمینان افزایی در جامعه استفاده کنیم.

🔹 جنگ اقتصادی علیه ملت و کشورمان تحمیل شده و در کنار این، در جبهه ای دیگر ، درگیر جنگ نرم هستیم و مقابله با آن که دشمنان با ابزارهای رسانه ای برای تضعیف اعتماد مردم به خدمتگزاران خود به کار بسته اند؛ نیازمند راهبرد هوشمند رسانه ای است.

🔹رسانه بویژه فضای مجازی، نقش اثرگذار خود در هدایت بخشی افکار عمومی و ارائه آموزش های لازم به شهروندان در ایام کرونایی را به‌خوبی نشان داد و از رهگذر اهتمام اهالی رسانه ، توانستیم پویش هایی همچون در خانه بمانیم، پرهیز از مسافرت‌های غیرضروری، کرونا را شکست می‌دهیم و … را برای مردم، تبیین و ترویج کنیم.

🔹دکتر روحانی رئیس جمهوری در نشستی که اخیرا با استانداران با موضوع تحقق جهش تولید برگزار شد؛ به تصریح بیان کردند که باید اقدامات انجام شده، به مردم گفته شود.

🔹لازم است رسانه ها به بیان روشن اقدامات، اثربخشی آنها و اعتمادافزایی نزد جامعه که در مقدمه سخنانم مطرح کردم؛ بپردازند.

🔹تامین امنیت، سلامت و معیشت جزو برنامه های راهبردی گیلان که مبتنی بر آنها سیاست‌گذاری شده، است و برای فراهم سازی آرامش اجتماعی نیز اهتمام داریم.

🔹درخصوص شعار جهش تولید که از سوی رهبر معظم انقلاب بعنوان شعار سال تعیین شده، جدیت داریم با انجام فعالیت های منظم اقتصادی، این شعار راهبردی محقق شود.

🔹سال گذشته هدف گذاری ۵۰۰ میلیون دلاری صادرات غیرنفتی در گیلان با تلاش همه فعالان اقتصادی و کارکنان گمرک و با وجود شرایط کرونایی و باز نگه داشتن مرزهای آستارا و انزلی برای تجارت، محقق شد.

🔹 هدفگذاری صادرات غیرنفتی برای امسال، ۶۰۰ میلیون دلار است که تاکید کرده ام باید با هم‌افزایی همه نهادهای مسئول و در تعامل با فعالان اقتصادی، این مهم به تحقق بپیوندد.

🔹 تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی در استان موضوعی است که بطور جدی دنبال می‌شود

🔹تکمیل باقیمانده آزادراه رشت – قزوین در محدوده منجیل و رودبار، اتصال خط ریلی رشت به بندرکاسپین و انزلی ازجمله پروژه های مهمی هستند که روزانه ، پیگیر پیشرفت آنها هستم.

🔹 در طراحی این مسیر ریلی موضوعات زیست محیطی نیز به خوبی لحاظ و مقرر شده با احداث پل و با وجود افزایش هزینه ها، به گونه‌ای عمل می شود که آسیبی به تالاب بین المللی انزلی وارد نیاید.

🔹هم اکنون مدت زمان سیر قطارها در مسیر ریلی تهران – رشت به کمتر از پنج ساعت رسیده و در آینده به کمتر از چهار ساعت نیز خواهد رسید که نقش موثری در افزایش میزان ترانزیت کالا و جابجایی مسافر خواهد داشت.

🔹گیلان دومین استان کشور از نظر شیوع ویروس کرونا بود و خوشبختانه مدیریت خوبی در این زمینه انجام شد و بیمارستان های لنگرود و تالش که پیشرفت فیزیکی بالایی داشتند؛ به سرعت تجهیز شده و به خدمت بیماران کرونایی درآمدند.

🔹خبرگزاری جمهوری اسلامی بعنوان تنها رسانه رسمی کشور که همزمان با دانشگاه تهران تاسیس شده، دارای نقش بی بدیلی در آگاهی بخشی عمومی در حوزه های مختلف آموزشی، فرهنگی و … است.

🔹به‌جهت مرجع بودن این رسانه ، ایرنا در استان گیلان باید از یکسو بعنوان تبیین کننده راهبردهای دولت به ایفای نقش بپردازد و از سوی دیگر در قامت بازوی مشورتی مدیران عمل کند.

🔹 گیلان از استان‌هایی‌ست که به‌لحاظ شمار رسانه های فعال در آن، جزو استان های برتر کشور محسوب می شود.

🔻استاندار گیلان در جریان حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی که دو ساعت به طول انجامید؛ از اتاق خبر ایرنا نیز بازدید و با خبرنگاران ، دبیران و سردبیران گروه های مختلف خبری گفت‌وگو کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.