تاریخ انتشار : یکشنبه 22 تیر 1399 - 11:34
کد خبر : 66565

دانشجویان کشور برای شرکت در جشنواره ملی شعر دانشجویی دعوت شدند

دانشجویان کشور برای شرکت در جشنواره ملی شعر دانشجویی دعوت شدند

جارستان به نقل از ایرنا؛ دانشجویان کشور برای شرکت در جشنواره سراسری شعر دانشجویی گرامیداشت دفاع مقدس با عنوان ۴۰ سال “پایداری، حماسه و سرافرازی در حوزه دفاع مقدس” دعوت شدند. رئیس دانشگاه پیام نور گیلان و دبیر جشنواره ملی شعر دانشجویی این دانشگاه روز یکشنبه بیان داشت: جشنواره سراسری شعر دانشجوی ۴۰ سال پایداری،

جارستان به نقل از ایرنا؛ دانشجویان کشور برای شرکت در جشنواره سراسری شعر دانشجویی گرامیداشت دفاع مقدس با عنوان ۴۰ سال “پایداری، حماسه و سرافرازی در حوزه دفاع مقدس” دعوت شدند.

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان و دبیر جشنواره ملی شعر دانشجویی این دانشگاه روز یکشنبه بیان داشت: جشنواره سراسری شعر دانشجوی ۴۰ سال پایداری، حماسه و سرافرازی در حوزه دفاع مقدس در سطح دانشگاه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سراسر کشور به میزبانی دانشگاه پیام نور گیلان و با مشارکت بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار می شود.

دکتر سعید صادقی ، دفاع مقدس، پایداری، وطن، شهدای مدافع حرم و سلامت کشور را از محورهای این جشنواره عنوان و اظهار کرد: دانشجویان علاقمند از دانشگاه های سراسر کشور می توانند آثارشان را در قالب شعر سنتی و آزاد ارایه دهند.

وی با بیان اینکه علاقمندان برای ارایه آثار در جشنواره سراسری شعر دانشجویی ۴۰ سال “پایداری، حماسه و سرافرازی در حوزه دفاع مقدس” تا اول دیماه سال جاری فرصت دارند، خاطر نشان کرد: این جشنواره بهمن ماه به میزبانی دانشگاه پیام نور گیلان برگزار و از آثار برتر تجلیل می شود.

صادقی بیان داشت: اشعار تنها از طریق وبگاه جشنواره به آدرس www.chdl.pnu.ac.ir و در قالب فایل word ارسال شود ضمن اینکه از ارسال آثاری که پیش از این در جشنواره ها برگزیده شده اند، باید خودداری شود.

وی با بیان اینکه شاعر باید دانشجوی شاغل به تحصیل در یکی از دانشگاه های کشور باشد، افزود: مشخصات شاعر شامل نام، نام خانوادگی، سال تولید، مقطع و رشته تحصیلی، مرکز دانشگاهی، آدرس و شماره تماس نوشته شود.

پیش از این جشنواره سراسری شعر و ادب دانشجویی از همدلی تا شکوفایی سال ۹۸ به میزبانی دانشگاه پیام نور استان گیلان به صورت مجازی برگزار شد که از میان ۴۰۰ اثر ارسالی دانشجویی از سراسر کشور، ۱۰ نفر به عنوان برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.