تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1395 - 9:14
کد خبر : 6629

چه دلیلی داشت شهردار رشت در تاسوعا و عاشورا برای خرید تجهیزات آتش نشانی به همراه خانواده به آلمان برود؟!

چه دلیلی داشت شهردار رشت در تاسوعا و عاشورا برای خرید تجهیزات آتش نشانی به همراه خانواده به آلمان برود؟!

جارستان- محمود باقری عضو شورای شهر رشت گفت: در حالی که مردم ولایتمدار شهر رشت در عزای سرور و سالار شهیدان آقا امام حسین(ع) خیمه های عزاداری بر پا کرده بودند و حضور خیل عزاداران نیازمند آمادگی مسوولان شهرداری و تعامل آنان با عزاداران به خصوص دسته های عزاداری داشت، شهردار به همراه همسر و فرزندش

جارستان- محمود باقری عضو شورای شهر رشت گفت: در حالی که مردم ولایتمدار شهر رشت در عزای سرور و سالار شهیدان آقا امام حسین(ع) خیمه های عزاداری بر پا کرده بودند و حضور خیل عزاداران نیازمند آمادگی مسوولان شهرداری و تعامل آنان با عزاداران به خصوص دسته های عزاداری داشت، شهردار به همراه همسر و فرزندش در سفر آلمان به قصد خرید لوازم آتش نشانی به سر می برد!!

وی با بیان اینکه شهرداری سال گذشته با شرکت زیگلر آلمان تولیدکننده ی لوازم آتشنشانی که البته همانند دوو شرکتی نیمه ورشکسته است قراردادی را منعقد کرده است، افزود؛ آقای شهردار اصرار داشتند قرارداد حتما با همین شرکت منعقد شود!

وی با اشاره به اینکه مبلغ مورد نیاز برای خرید لوازم آتشنشانی حدود ۸ الی ۱۰ میلیارد تومان است گفت: خرید این لوازم باید به صورت مناقصه صورت می گرفت تا شرکت های وطنی فعال در این حوزه بتوانند از این فرصت استفاده کنند اما آقای شهردار بصورت ترک تشریفات اقدام به خرید از این شرکت کردند!

باقری با بیان اینکه نیازی نبوده که شهردار رشت برای خرید این تجهیزات به آلمان برود ادامه داد: آقای شهردار می توانستند معاون خدمات شهری خود و یا یک متخصص امور آتشنشانی را برای این سفر بفرستند اما به همراه خانواده ی خود و مدیرعامل آتشنشانی رشت جهت خرید به آلمان رفتند!

وی ادامه داد: قابل تامل آنکه این قرارداد یک سال پیش با شرکت فوق منعقد شده است اما آقای شهردار همراه با خانواده ی خود غروب روز یکشنبه به آلمان رفتند و تاسوعا و عاشورا را در آلمان بودند.

عضو شورای شهر رشت تصریح کرد: آقای شهردار در حالی عازم این سفرها می شوند که پاکبان ها و آتش نشانان حقوق عقب افتاده خود را دریافت نکرده اند و حق بیمه آنان پرداخت نشده است.

وی در پایان گفت؛ البته باید مشخص شود هزینه این سفر خانوادگی از کدام محل تامین شده است؟ از بیت المال شهرداری، هزینه شخصی آقای شهردار و یا شاید هم شرکت در حال ورشکستگی هزینه این سفر را به عنوان هدیه عقد قرارداد تقبل کرده است.

خزرآنلاین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.