تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 تیر 1399 - 13:30
کد خبر : 64566

بازدید استاندار گیلان از پروژه کنارگذر بندر انزلی

بازدید استاندار گیلان از پروژه کنارگذر بندر انزلی

جارستان: استاندار گیلان از روند اجرای پروژه کنارگذر شهرستان بندر انزلی بازدید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) دکتر ارسلان زارع در جریان سفر به شهرستان بندر انزلی که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ،فرماندار انزلی ،مدیرکل راه و شهرسازی و چند تن از مسئولان استانی و شهرستانی

جارستان: استاندار گیلان از روند اجرای پروژه کنارگذر شهرستان بندر انزلی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) دکتر ارسلان زارع در جریان سفر به شهرستان بندر انزلی که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ،فرماندار انزلی ،مدیرکل راه و شهرسازی و چند تن از مسئولان استانی و شهرستانی او را همراهی می کردند ، از اجرای پروژه کنارگذر این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند احداث آن قرار گرفت.

شهرستان بندر انزلی به عنوان مهم ترین و بزرگترین بندر شمال کشور و نیز محل ترانزیت بخش اعظم کالاهای حمل شده از آسیای میانه و اروپاست و تا زمان تکمیل خطوط ریلی، حمل کالا از این بندر با کامیون و تریلی انجام می شود و احداث کنارگذر این شهرستان، در کاهش بار ترافیکی در انزلی موثر است.
پروژه کنارگذر انزلی در قالب ۲ قطعه طراحی و به مرحله اجرا درآمد؛ در سال ۱۳۹۷ عملیات تکمیلی باند دوم قطعه دوم نیز شروع شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.