تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مرداد 1395 - 16:29
کد خبر : 640

توهین و تهدید مشکل رسانه‌ای صومعه‌سرا است

توهین و تهدید مشکل رسانه‌ای صومعه‌سرا است

جارستان- فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه بخش خبررسانی این شهرستان دارای مشکلات بسیاری است، گفت: تحریف، توهین و تهدید از جمله مشکلات رسانه‌ای در صومعه‌سرا است. به گزارش فارس ، حسین اسماعیل‌پور امروز در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه‌، به اهمیت قلم در قرآن اشاره کرد. وی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم به

جارستان- فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه بخش خبررسانی این شهرستان دارای مشکلات بسیاری است، گفت: تحریف، توهین و تهدید از جمله مشکلات رسانه‌ای در صومعه‌سرا است.

به گزارش فارس ، حسین اسماعیل‌پور امروز در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه‌، به اهمیت قلم در قرآن اشاره کرد.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم به قلم قسم یاد کرده است، افزود: بایدها و نبایدهای این حرفه باید رعایت شود.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه خبرنگاران باید در زمان اطلاع‌رسانی به دو اصل دانش و فهم توجه داشته باشند، گفت: در بخش دانش رسانه‌های قوی داریم اما در بخش اخلاق هنوز باید کار شود.

وی اضافه کرد: رسانه‌ها به عنوان یک عضو تاثیرگذار باید به گونه‌ای عمل کنند تا اثربخشی و کارایی داشته باشند.

اسماعیل‌پور بخش خبررسانی در صومعه‌سرا را دارای مشکلاتی دانست و تصریح کرد: یکی از این مشکلات تحریف‌هایی است که زیاد انجام می‌شود.

وی ورود به مسائل شخصی افراد توسط برخی رسانه‌ها و پخش شب‌نامه را از جمله موارد غیراخلاقی خواند و خاطرنشان کرد: نباید از حرفه خبرنگاری سو‌استفاده شود.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه از حرفه خبرنگاری در بعضی از مواقع سواستفاده شده است، یادآور شد: تقاضا داریم افراد اخلاق‌مدار در برابر بداخلاقی‌های افرادی که خود را در این جمع جا زده‌اند پایداری کنند.

وی توهین و تهدید را یکی از مشکلات شهر صومعه‌سرا عنوان کرد و افزود: افرادی که بیشترین فعالیت را دارند بسیار مورد تهدید هستند.

اسماعیل‌پور یادآور شد: جالب‌ترین و سخت‌ترین کار مربوط به فعالیت رسانه‌ای بوده و رسانه‌ها بازوان توانمند اندیشه هستند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها ناشر اندیشه اجتماعی و ناظر بر عملکرد دستگاه‌های دولتی و غیردولتی هستند، متذکر شد: امیدواریم رسانه‌ها در مسیر اعتلای گیلان و شهرستان صومعه‌سرا گام بردارند و قلم بزنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.