تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 - 8:37
کد خبر : 63590

استاندار گیلان در دیدار با وزیر نفت تأکید کرد؛ تخصیص اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های گازرسانی

استاندار گیلان در دیدار با وزیر نفت تأکید کرد؛ تخصیص اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های گازرسانی

جارستان: استاندار گیلان در دیدار با وزیر نفت تأکید کرد که اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های گازرسانی و نیز نگه‌داشت و پایداری جریان گاز در استان تخصیص یابد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع در دیدار با مهندس بیژن زنگنه اظهار داشت: استان در راستای نیل به اهداف و انجام

جارستان: استاندار گیلان در دیدار با وزیر نفت تأکید کرد که اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های گازرسانی و نیز نگه‌داشت و پایداری جریان گاز در استان تخصیص یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع در دیدار با مهندس بیژن زنگنه اظهار داشت: استان در راستای نیل به اهداف و انجام تعهدات در امور زیربنایی، نگه‌داشت و پایداری جریان گاز و تکمیل پروژه های گازرسانی و نیز پرداخت دیون باقیمانده از تعهدات ایجادی تعریف شده در سال های قبل، با عدم تخصیص و کمبود نقدینگی حداقل به میزان دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در طول سال جاری و با توجه به پیشرفت پروژه ها مواجه است.

وی خواستار صدور دستور لازم از سوی وزیر نفت در خصوص تخصیص اعتبار مورد نیاز شد تا در پایان دوره دولت تدبیر و امید، شاهد بهره برداری بخش عمده ای از این پروژه ها و رضایت بیش از پیش مردم باشیم.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: از شروع فعالیت دولت تدبیر و امید در گیلان و با اجرای عملیات گازرسانی به مناطق مختلف استان، درصد برخورداری از گاز طبیعی تا پایان سال گذشته، به سطح قابل قبولی افزایش یافته که نقش موثری در زدودن چهره محرومیت در روستاهای گیلان داشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.