تاریخ انتشار : دوشنبه 26 خرداد 1399 - 20:19
کد خبر : 63545

حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در سواحل بندرکیاشهر

حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در سواحل بندرکیاشهر

جارستان به نقل از ایرنا؛ بخشدار بندرکیاشهر گفت: از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی با هدف استفاده مطلوب از ظرفیت سواحل، ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت معیشتی مردم در این منطقه حمایت می شود. حجت حاجی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ظرفیت سواحل این بخش برای راه

جارستان به نقل از ایرنا؛ بخشدار بندرکیاشهر گفت: از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی با هدف استفاده مطلوب از ظرفیت سواحل، ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت معیشتی مردم در این منطقه حمایت می شود.

حجت حاجی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا

با اشاره به ظرفیت سواحل این بخش برای راه اندازی طرح های توریستی و گردشگری اظهار داشت : در صورت ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی بدون تردید شاهد تحولات خوبی در حوزه رونق اقتصادی و اشتغال در این منطقه خواهیم بود.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت های سواحل این بخش یادآور شد: وجود سواحل زیبا و طبیعی موجب شده تا این منطقه همه ساله شاهد حضور میهمانان و گردشگران بسیاری از نقاط مختلف کشور باشد.

وی ارائه خدمات مطلوب در سواحل را در توسعه بخش گردشگری منطقه موثر دانست و یادآور شد: از چند سال گذشته اقدامات مناسبی در جهت اجرای طرح های گردشگری در سواحل این بخش آغاز شده که نیاز است این امر با جدیت و حمایت بیشتری دنبال شود.

حاجی پور گفت: با توجه به ایجاد فضایی امن برای حضور سرمایه گذاران هم اکنون یک طرح گردشگری در منطقه عسگر آباد دهکاء بخش بندرکیاشهر توسط بخش خصوصی راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح گردشگری در منطقه “لله وجه سر” نیز توسط یکی از سرمایه گذاران بخش خصوصی در دست اقدام است، اظهار داشت: اجرای این طرح مراحل قانونی و اداری خود را دنبال می کند که امید است، هرچه زودتر تحقق یابد.

حاجی پور در ادامه یادآور شد: امسال ۳ طرح سالمسازی دریا در مناطق پل چوبی بندرکیاشهر، انبارسر و عسگر آباد این منطقه راه اندازی شده است.

وی تعداد روستاهای ساحلی این بخش را ۷ مورد عنوان کرد و گفت: همچنین امسال ۲۲ نقطه خطر آفرین نیز در سواحل بخش بندرکیاشهر شناسایی شده است.

به گفته حاجی پور، بخش بندرکیاشهر با داشتن ۳۳ روستا، دارای حدود ۳۴ هزار نفر جمعیت بوده و از وجود ۳۷ کیلومتر سواحل دریایی نیز بهره مند است.

بخش بندرکیاشهر یکی از توابع شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.