تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1399 - 10:25
کد خبر : 63236

شناسایی ۱۷ تور مسافرتی غیر مجاز در گیلان

شناسایی ۱۷ تور مسافرتی غیر مجاز در گیلان

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ ۱۷ تور مسافرتی بدون مجوز در گیلان شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد. حمیدرضا آذرپور ، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از برخورد با مسئولان ۱۷ تور مسافرتی غیر مجاز در استان خبر داد و گفت: صاحبان این تور‌های مسافرتی برای

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ ۱۷ تور مسافرتی بدون مجوز در گیلان شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.

حمیدرضا آذرپور ، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از برخورد با مسئولان ۱۷ تور مسافرتی غیر مجاز در استان خبر داد و گفت: صاحبان این تور‌های مسافرتی برای فعالیت مجوز نداشتند.

او افزود: این افراد بدون توجه به مقررات و قوانین وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با ایجاد گروه‌هایی در فضای مجازی و تبلیغ به اجرایتور بدون رعایت دستورالعمل‌ها و استاندارد‌های مصوب اقدام کردند که پس از شناسایی به مراجع قضایی معرفی شدند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ، با بیان اینکه برگزاری و اجرای تور گردشگری صرفا در حیطه وظایف دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی دارای مجوز از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با همراهی راهنمای مجاز کارت دار است گفت: چنانچه افرادی یا گروهی بخواهند به صورت خودسرانه اقدام به تبلیغ، اجرا و فروش خدمات گردشگری کنند بر اساس بند ۷ قانون صنعت گردشگری با آن‌ها برخورد خواهد شد.

آذرپور تصریح کرد: مردم برای استفاده از خدمات تور‌های گردشگری به دفاتر مجاز مراجعه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.