تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 خرداد 1399 - 18:28
کد خبر : 62999

۴۹ هزار مترمربع اراضی ملی در آستانه اشرفیه رفع تصرف شد

۴۹ هزار مترمربع اراضی ملی در آستانه اشرفیه رفع تصرف شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۴۹ هزار مترمربع از اراضی ملی و ساحلی این شهرستان در مناطق کیسم ، دهشال و بخش بندرکیاشهر از دست متصرفان خارج و رفع تصرف شد. سرهنگ حمید محمدی نسب روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، ارزش این اراضی ملی را

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۴۹ هزار مترمربع از اراضی ملی و ساحلی این شهرستان در مناطق کیسم ، دهشال و بخش بندرکیاشهر از دست متصرفان خارج و رفع تصرف شد.

سرهنگ حمید محمدی نسب روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، ارزش این اراضی ملی را ۸۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام و خاطرنشان کرد: رفع تصرف این اراضی ملی با همکاری مقام قضایی و ادارات متولی انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در این مدت سه هزار و ۳۳۸ مورد تماس مردم منطقه با پلیس ۱۱۰ به ثبت رسیده افزود: همچنین طی این مدت تماس های مردم این شهرستان با پلیس ۱۹۷ در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته ۷۴ درصد افزایش داشته است.

وی یادآور شد: طی چندروز اخیر نیز شش تن چوب قاچاق از ۲ دستگاه نیسان در منطقه دهکاء و دهشال این شهرستان کشف و در این رابطه دو متهم دستگیر و به مقامهای قضایی معرفی شدند.

وی به دستگیری یک سارق ساختمان های نیمه ساخته در این منطقه نیز در روز گذشته اشاره و اضافه کرد : این سارق ۲۶ ساله به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرده که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.

سرهنگ محمدی نسب ، کاهش ناهنجاری های اجتماعی و جرائم را از وظایف مهم نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: پلیس تلاش دارد تا با نگاهی فرهنگی ، زمینه کاهش مشکلات اجتماعی را در جامعه فراهم سازد.

وی جلب مشارکت مردم را در کاهش بسیاری از جرائم اجتماعی ضروری دانست و خواستار همکاری و تعامل بیشتر مردم این شهرستان با ماموران نیروی انتظامی شد.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق گیلان با داشتن دو بخش مرکزی و بندر کیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.