تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مهر 1395 - 17:29
کد خبر : 6292

گیلان قهرمان مسابقات قایقرانی آبهای آرام کشور شد

گیلان قهرمان مسابقات قایقرانی آبهای آرام کشور شد

جارستان-گیلان عنوان قهرمانی مسابقات قایقرانی آب های آرام کشور را کسب کرد. مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان عصر دوشنبه گفت : در جریان مسابقات قایقرانی آب های آرام بزرگسالان و جوانان کشور که در تهران جریان داشت ، تیم گیلان با اقتدار در هر دو رده سنی به مقام قهرمانی دست یافت

جارستان-گیلان عنوان قهرمانی مسابقات قایقرانی آب های آرام کشور را کسب کرد.

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان عصر دوشنبه گفت : در جریان مسابقات قایقرانی آب های آرام بزرگسالان و جوانان کشور که در تهران جریان داشت ، تیم گیلان با اقتدار در هر دو رده سنی به مقام قهرمانی دست یافت .

سعید علیپور افزود : بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، تیم قایقرانی آب های آرام جوانان گیلان موفق شد با کسب ۲۶۸ امتیاز عنوان نخست کشور را در این رده سنی کسب کند .
وی اظهار کرد : همچنین در رقابت های رده سنی بزرگسلان ، تیم قایقرانی آب های آرام استان گیلان با کسب ۲۶۱ امتیاز بالاتر از تیم های تهران و کرمانشاه قرار گرفت و مقام قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد.
وی ادامه داد : مسابقات قایقرانی آب های آرام قهرمانی کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و در دو رشته کایاک و کانو ، در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد .
وی بیان کرد : در این دوره از رقابت ها ، ۲۰۰ ورزشکار این رشته ورزشی از ۱۸ استان کشور حضور داشتند که در مسافت های ۲۰۰ متر ، ۵۰۰ متر و یکهزار متر با هم به رقابت پرداختند .

ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.