تاریخ انتشار : دوشنبه 12 خرداد 1399 - 20:20
کد خبر : 62069

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اهدای پلاسما به پویش شکرانه سلامت پیوست

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اهدای پلاسما به پویش شکرانه سلامت پیوست

جارستان: به دعوت کانون انتقال خون دانشجویان، دکتر فردین مهرابیان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اهدای پلاسما به پویش شکرانه سلامت پیوست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وبدا)؛ با دعوت کانون دانشجویی انتقال خون، دکتر فردین مهرابیان، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اهدای پلاسمای

جارستان: به دعوت کانون انتقال خون دانشجویان، دکتر فردین مهرابیان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اهدای پلاسما به پویش شکرانه سلامت پیوست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وبدا)؛ با دعوت کانون دانشجویی انتقال خون، دکتر فردین مهرابیان، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اهدای پلاسمای خون خود در بخشیدن زندگی به همنوع، سهیم شد و به پویش شکرانه سلامت پیوست.

وی که از اهدا کنندگان مستمر خون بوده و اخیرا به ویروس کرونامبتلا و بهبود یافته است،هدف از حضور خود را درپویش شکرانه سلامت را در راستای فرهنگ سازی و ترغیب مردم نوعدوست، دانشجویان و کارکنان علوم پزشکی همگام و همراه انتقال خون برشمرد و از عموم مردم برای شرکت در این امر پسندیده دعوت کرد تا بتوانیم به یاری هم کرونا را شکست دهیم.

گفتنی است: افرادی که به ویروس کرونامبتلا شده واکنون یک ماه از زمان بیماری آنان گذشته است می توانند بامراجعه به مراکز انتقال خون پلاسمای خود را جهت درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ اهدا نمایند. / ا /غ

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.