تاریخ انتشار : یکشنبه 11 خرداد 1399 - 16:52
کد خبر : 61967

۲۰ واحد صنفی متخلف در تالش پلمب شد

۲۰ واحد صنفی متخلف در تالش پلمب شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده نیروی انتظامی تالش از پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در اردیبهشت ماه، در اجرای طرح نظارت بر واحدهای تجاری و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی اصناف خبر داد. سرهنگ حسین جمال‌دار روز یکشنبه در ستاد فرماندهی انتظامی تالش اظهار کرد: در اردیبهشت ماه ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده نیروی انتظامی تالش از پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در اردیبهشت ماه، در اجرای طرح نظارت بر واحدهای تجاری و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی اصناف خبر داد.

سرهنگ حسین جمال‌دار روز یکشنبه در ستاد فرماندهی انتظامی تالش اظهار کرد: در اردیبهشت ماه ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با هدف تحقق برنامه های پیشگیرانه و مقابله با تخلفات اصناف، از ۲۴۰ واحد صنفی بازدید کردند.

وی افزود: این طرح باعث ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه و بازار می شود و ماموران نظارت بر اماکن عمومی، در حین بازدیدها رعایت قوانین و مقررات بازار را به متصدیان صنوف آموزش دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی نظیر احتکار، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، بازارهای مختلف و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.