تاریخ انتشار : یکشنبه 11 خرداد 1399 - 16:48
کد خبر : 61964

یک کارگر ساختمانی براثر سقوط آهن آلات ساختمانی جان باخت

یک کارگر ساختمانی براثر سقوط آهن آلات ساختمانی جان باخت

جارستان به نقل از ایرنا؛ یک کارگر ساختمانی در گلسار رشت به دلیل سقوط مصالح ساختمانی و آهن آلات بر روی وی، جانش را از دست داد. سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت روز یکشنبه درباره این حادثه گفت: حادثه سقوط آهن آلات ساختمانی و محبوس شدن کارگر جوان صبح امروز یکشنبه

جارستان به نقل از ایرنا؛ یک کارگر ساختمانی در گلسار رشت به دلیل سقوط مصالح ساختمانی و آهن آلات بر روی وی، جانش را از دست داد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت روز یکشنبه درباره این حادثه گفت: حادثه سقوط آهن آلات ساختمانی و محبوس شدن کارگر جوان صبح امروز یکشنبه به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ این سازمان اطلاع داده شد.

شهرام مومنی با بیان این که با دریافت این خبر چهار آتش نشان و افسر ارشد به همراه یک دستگاه خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند، افزود: عدم رعایت نکات ایمنی در حین کار بکسل و انتقال آهن آلات ساختمانی، موجب سقوط مصالح ساختمانی بر روی کارگر ۳۲ ساله و مرگ او شد.

وی اظهار داشت: تیم اعزامی آتش نشانی رشت در این ماموریت نسبت به ایمن سازی محل حادثه، جمع آوری اجسام سقوط کرده اقدام کردند و ضمن بازگشایی کامل مسیر، جسد جوان فوت شده را به اورژانس و نیروی انتظامی تحویل دادند.

هم اینک ۱۴ ایستگاه آتش نشانی در رشت فعال است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.