تاریخ انتشار : یکشنبه 11 خرداد 1399 - 0:30
کد خبر : 61889

دادگاه جنجالی آرمان یکشنبه آینده/ حرفهای تازه در قتل غزاله گفته خواهد شد؟

دادگاه جنجالی آرمان یکشنبه آینده/ حرفهای تازه در قتل غزاله گفته خواهد شد؟

جارستان به نقل از حوادث رکنا؛ وقتی درخواست اعاده دادرسی آرمان در پرونده قتل غزاله پذیرفته شد وی قرار است یکشنبه هفته آینده بار دیگر از خود دفاع کند. رسیدگی به این پرونده از شامگاه دوازدهم اسفند ۹۲ به دنبال ناپدید شدن دختر ۱۹ساله ای به نام غزاله در دستور کار پلیس قرار گرفت. مادر

جارستان به نقل از حوادث رکنا؛ وقتی درخواست اعاده دادرسی آرمان در پرونده قتل غزاله پذیرفته شد وی قرار است یکشنبه هفته آینده بار دیگر از خود دفاع کند.

رسیدگی به این پرونده از شامگاه دوازدهم اسفند ۹۲ به دنبال ناپدید شدن دختر ۱۹ساله ای به نام غزاله در دستور کار پلیس قرار گرفت. مادر غزاله به پلیس گفت: دخترم ظهر برای رفتن به مطب دکتر از خانه خارج شد و دیگر باز نگشت. همه جا را دنبال او گشته ام اما خبری از دخترم نیست. به دنبال اظهارات این زن تلاش برای افشای راز ناپدید شدن دختر جوان آغاز شد و پلیس در نخستین گام از تحقیقات به بررسی ریز مکالمات تلفنی دختر جوان پرداخت. در نتیجه به رابطه او با پسر ۱۸ساله ای به نام آرمان پی برد. وقتی پلیس در اتاق آرمان با آثار لکه های خون روبه رو شد این پسر را در خانه پدری اش میرداماد بازداشت کرد . وی منکر رابطه پنهانی با غزاله شد اما در بازجویی های بعدی به قتل اعتراف کرد.


آرمان گفت: من و غزاله چند ماه قبل در سفر به آنتالیا با هم آشنا شدیم و پس از بازگشت به ایران ارتباط مان با هم ادامه پیدا کرد و با هم قرار ازدواج گذاشتیم.

وی درباره جزییات جنایت گفت: ظهر دوازدهم اسفند ماه وقتی پدر و مادرم در خانه نبودند غزاله را به خانه مان دعوت کردم تا با او صحبت کنم. غزاله گفت تصمیم گرفته از ایران برود .که از شنیدن این حرف عصبانی شدم. من او را هل دادم که سرش به کنار تخت برخورد کرد. سپس چند ضربه با میله بارفیکش به سرش زدم. من که ترسیده بودم جنازه را داخل یک چمدان گذاشتم و در خیابان رها کردم.

به دنبال اعترافات این پسر و بازسازی صحنه جرم و در حالی که هنوز جسد کشف نشده بود آرمان در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

پسرجوان در دادگاه سناریوی تازه ای مطرح کرد و گفت: من قبلا تحت فشار به قتل عمدی غزاله اعتراف کرده بودم. اما حالا می گویم من او را نکشتم و بی گناهم.

وی در تشریح جزییات ماجرا گفت: من غزاله را به خانه مان دعوت کرده بودم که یکباره در راه پله ها پایش سر خورد و سرش به دیوار برخورد کرد. او بیهوش شده و من به شدت ترسیده بودم. از ترس اینکه پدر و مادر سر برسند جنازه را داخل یک چمدان چرخ دار گذاشتم و به سر خیابان بردم و آن را در کنار یک سطل زباله رها کردم و نمی دانم بعد از آن چه بر سر جنازه آمد. من به غزاله علاقمند بودم و ضربه کشنده ای به او نزدم.

قضات دادگاه آرمان را به قصاص محکوم کردند.

با گذشت ۶ سال از این ماجرا و در حالی که هنوز جسد غزاله پیدا نشده بود آرمان پای چوبه دار رفت اما پدر و مادر غزاله به او فرصت دیگری دادند تا شاید بگوید جسد دخترشان را کجا مخفی کرده است. اما در همین حال وکیل آرمان با توجه به اینکه جسد غزاله پیدا نشده و همچنین با طرح این موضوع که خانواده غزاله چند ماه بعداز ماجرای قتل دخترشان از دانشگاه برای وی مرخصی تحصیلی گرفته بودند و نیز فیس بوک وی بار دیگر بازگشایی شده بود مدعی بی گناهی موکلش شد ودرخواست اعاده دادرسی را مطرح کرد.

با طرح این موضوع، قضات دیوان عالی کشور اعاده دادرسی را پذیرفتند و و پرونده برای رسیدگی دوباره به شعبه ۵ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. قرار است ارمان هجدهم خرداد ماه بار دیگر از خود دفاع کند.

این درحالی است که پدر ومادر غزاله درباره موضوع گرفتن مرخصی تحصیلی برای دخترشان گفتند: با توجه به اینکه هیچ سرنخی از جسد دخترمان پیدا نکردیم ،مانند هر پدر ومادری که نمی‌تواند مرگ فرزندش را باور کند با امید اینکه شاید دخترمان زنده باشد از دانشگاهش یک ترم مرخصی تحصیلی گرفتیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد شنبه , ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۳:۲۰

پسره عجب ادمیه .زده دختره مردم روکشته انتظار بخشش هم داره.تازه داره دروغ هم میگه..پسرجون واسه قاضی وملق بازی..تازه بخشیده هم بشی بیای بیرون هم .طبیعت انتقام خودش رو میگیره.یا از خوده تو یا اطرافیانت ویا فرزندان آیندت.باید رضایت نمیدادن پدر مادره دختره.باید قصاص کنن این نسناس رو.عین ابه خوردن هم دروغ میگه نفله…فقط قصاص حقشه