تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1395 - 17:17
کد خبر : 6173

تقدیر از کاپیتان تیم ملی فوتبال ۷ نفره پارالمپیک ریو

تقدیر از کاپیتان تیم ملی فوتبال ۷ نفره پارالمپیک ریو

جارستان-حامد آتش افروز دانشجوی رشته تربیت بدنی مقطع کاردانی دانشگاه ازاد اسلامی به عنوان کاپیتان تیم ملی فوتبال ۷ نفره به همراه این تیم در پارالمپیک ریو (۲۰۱۶ ) موفق به کسب مدال نقره این دوره از مسابقات شد. علیرضا امیرتیموری دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در دیداربا حامد آتش

جارستان-حامد آتش افروز دانشجوی رشته تربیت بدنی مقطع کاردانی دانشگاه ازاد اسلامی به عنوان کاپیتان تیم ملی فوتبال ۷ نفره به همراه این تیم در پارالمپیک ریو (۲۰۱۶ ) موفق به کسب مدال نقره این دوره از مسابقات شد.

علیرضا امیرتیموری دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در دیداربا حامد آتش افروز دانشجوی مقطع کاردانی رشته تربیت بدنی این واحد دانشگاهی ضمن تقدیر از زحمات این عضو تیم ملی فوتبال ۷ نفره کشورمان، از وی دعوت به عمل آورد تا در مقطع کارشناسی تربیت بدنی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به ادامه تحصیل بپردازد.

گفتنی است حامد آتش افروز متولد ۱۳۶۱ در شهر رشت است که از ۷ سالگی با علاقه مندی به فوتبال، این ورزش را در یکی از محلات رشت شروع کرد و الان بعد از گذشت چند سال توانست عناوین دوم پارالمپیک پکن و سومی پارالمپیک لندن و طلای بازی‌های آسیایی گوانجو ( ۲۰۱۰ ) و اینچوان ( ۲۰۱۴ ) چین را به خود اختصاص دهد.

وی در حال حاضر عضو و کاپیتان تیم ملی فوتبال ۷ نفره کشورمان است که به عنوان نماینده جمهوری اسلامی در بازی‌های پارالمپیک ریو توانست به همراه تیم خود با عبور از حریفان، مقام دومی این مسابقات را بدست آورد.

ایلنا از رشت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.