تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 خرداد 1399 - 14:23
کد خبر : 61690

کشف ۹۱ فقره سرقت در تالش طی اردیبهشت‌ماه

کشف ۹۱ فقره سرقت در تالش طی اردیبهشت‌ماه

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده نیروی انتظامی تالش از کشف ۹۱ فقره سرقت و دستگیری ۷۹ سارق در این شهرستان، طی اردیبهشت ماه امسال خبر داد. سرهنگ حسین جمال دار روز پنجشنبه در تشریح عملکرد پلیس تالش در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان اظهار کرد: با تلاش ماموران پلیس طی اردیبهشت ماه پنج تن چوب آلات

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده نیروی انتظامی تالش از کشف ۹۱ فقره سرقت و دستگیری ۷۹ سارق در این شهرستان، طی اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

سرهنگ حسین جمال دار روز پنجشنبه در تشریح عملکرد پلیس تالش در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان اظهار کرد: با تلاش ماموران پلیس طی اردیبهشت ماه پنج تن چوب آلات جنگلی، ۹ کیلو و ۷۵۱ گرم انواع موادمخدر، هزار و ۱۰۹ قلم انواع قرص و دارو، ۸۶۰ لیتر سوخت و ۲۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شده است.
وی افزود: در مدت یاد شده با هماهنگی‌ قضائی در راستای برخورد قانونی با متخلفان و هنجارشکنان، ۱۳۴ دستگاه موتورسیکلت و ۱۵۵ دستگاه خودرو به دلایل سرقتی بودن، داشتن دستور توقیف، تخطی از قوانین و مقررات، بی‌نظمی در عبور و مرور، حمل کالای قاچاق و موادمخدر، سرقت و جابجایی اموال مسروقه توقیف شده است.
فرمانده انتظامی تالش برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس با مردم برای ارتباط مستقیم با شهروندان و آموزش همگانی پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسؤولان محلی را از دیگر عملکردهای پلیس تالش در اردیبهشت ماه عنوان کرد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت با بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.