تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 - 21:12
کد خبر : 61498

مدیرکل انتخابات استانداری گیلان: خدمت به مردم به دور از جناح های سیاسی باشد

مدیرکل انتخابات استانداری گیلان: خدمت به مردم به دور از جناح های سیاسی باشد

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان گفت: خدمت به مردم باید به دور از جناح های سیاسی،مسائل سیاسی و وابستگی های سیاسی باشد. مجید هاشم پور روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه بخشداران مرکزی و رانکوه املش در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: خدمت به مردم باید

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان گفت: خدمت به مردم باید به دور از جناح های سیاسی،مسائل سیاسی و وابستگی های سیاسی باشد.

مجید هاشم پور روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه بخشداران مرکزی و رانکوه املش در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: خدمت به مردم باید به دور از جناح های سیاسی، مسائل سیاسی و وابستگی های سیاسی باشد و دهیاران در طول دوران خدمتی خود باید نهایت استفاده را درخدمت رسانی به مردم بکار ببرند.

وی افزود: خرداد، حوادث و رخدادهای مهمی را به خود دیده که در تقویم نظام اسلامی ما به ثبت رسیده که یکی از این اتفاقات ،انتخابات ریاست جمهوری بوده است.

وی با اشاره به کارنامه موفق جمهوری اسلامی در مبارزه با کرونا افزود: ویروس کرونا تمام دنیا را درگیر خود کرده است در حالیکه کشور ما با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان جزء ۱۰ کشور موفق دنیا در مبارزه با این ویروس منحوس است.

وی ادامه داد:همکاری مردم و درایت رهبری و تلاش های صادقانه کادرهای درمانی کشور ما باعث شد تا ما بتوانیم درعرصه مبارزه با کرونا موفق باشیم.

هاشم پور گفت:با اینکه درآمدهای نفتی وغیر نفتی ما کاهش یافته و درآمدهای مالیاتی نیز چندان مناسب نیست ولی ما با تولید محصولاتی که در راستای مبارزه با کرونا تولید کردیم به ۲۰ کشور دنیا صادر می کنیم.

وی گفت:مردم در روستاها تولید کننده بودند و بسته های حمایتی رابه صورت خودجوش به همنعان خود اهداء می کردند در صورتیکه در کشورهای دیگرهمین امکانات را ازهمدیگر به سرقت می بردند.

مدیرکل انتخابات استانداری گیلان گفت:بسیاری از پروژه های عمرانی ما با مشکلات عدیده اعتباری موجه شده است دولت را یاری کنیم و از ظرفیت تولید روستاها نهایت بهره را ببریم، باید به بحث زباله توجه جدی داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت امر انتخابات در کشور گفت:یکی ازمولفه های قدرت جمهوری اسلامی برگزاری انتخابات است هرچه مشارکت عمومی بیشتر باشد قدرت نرم کشور به مراتب بیشتر میشود باید کمک کنیم در انتخابات سال آینده میزان مشارکت عمومی را بالاتر ببریم.

وی در پایان گفت:یکی از خواسته های استاندارگیلان،سکونت مدیران دستگاههای اجرایی در محل حوزه کاری است که این دو بخشدار درحال معارفه امروز بومی هستند.

فرماندار شهرستان املش نیز در این جلسه با اشاره به موفقیت قرارگاه زیستی شهرستان املش در مبارزه با کرونا گفت: املش در استان از رتبه بالایی در این امر برخوردار است.

محمد رنجبر از کمک های مردم در طرح مواسات وهمدلی تشکر و قدردانی کرد.

در خاتمه این مراسم از زحمات هاجر بایرامی بخشدار مرکزی شهرستان املش و محمدجواد حسن پور بخشدار رانکوه املش قدردانی و حسین شفیعی و پندار به ترتیب به عنوان بخشداران مرکزی و رانکوه املش معارفه شدند.

شهرستان املش با ۲ بخش مرکزی و رانکوه در ۷۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.