تاریخ انتشار : شنبه 27 اردیبهشت 1399 - 22:52
کد خبر : 60882

کبیری،مدیر روابط عمومی استانداری؛ فعالان حوزه روابط عمومی ،دیده بان صادق جامعه هستند

کبیری،مدیر روابط عمومی استانداری؛ فعالان حوزه روابط عمومی ،دیده بان صادق جامعه هستند

جارستان: امروز که عصر تبادل اطلاعات و فن‌آوری‌های جدید است، ارتباطات پیشرفتی روزافزون را سپری می‌کند و در این میان روابط عمومی‌ها جایگاهی ویژه دارند.بی تردید اطلاع رسانی دقیق و بموقع، علاوه بر آگاهی بخشی در جامعه موجب اطمینان افزایی عمومی شده و ضمن دربرگیری لایه های مختلف اجتماعی، امیدآفرین و اعتمادافزاست.فعالان حوزه روابط عمومی،

جارستان: امروز که عصر تبادل اطلاعات و فن‌آوری‌های جدید است، ارتباطات پیشرفتی روزافزون را سپری می‌کند و در این میان روابط عمومی‌ها جایگاهی ویژه دارند.
بی تردید اطلاع رسانی دقیق و بموقع، علاوه بر آگاهی بخشی در جامعه موجب اطمینان افزایی عمومی شده و ضمن دربرگیری لایه های مختلف اجتماعی، امیدآفرین و اعتمادافزاست.
فعالان حوزه روابط عمومی، دیده‌بان صادق جامعه هستند و با این تعریف باید نسبت به شناخت نیازمندی های عمومی گام بردارند و صدای مردم را به گوش مسئولان برسانند که در این میان؛ اثربخشی شبکه های اجتماعی می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد.
به یقین در مسیر انعکاس فعالیت سازمان‌ها و نهادها استفاده از قدرت نرم رسانه‌، ضروری است چراکه ظرافت و جذابیت های رسانه‌ای موجب اقناع مخاطبان می‌شود و در این راستا فعال کردن شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها در استان می‌تواند به غنای فعالیت‌ها بیافزاید.
۲۷اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک عرض نموده و امیدوارم ابزارهای نوین ارتباطی و خلاقیت‌های نوآورانه در جهت رشد و توسعه گیلان همدل و امیدوار، بیش از پیش به کار گرفته شود.
امیرحسین کبیری
مدیر روابط عمومی استانداری گیلان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.