تاریخ انتشار : سه شنبه 30 اردیبهشت 1399 - 18:00
کد خبر : 60827

پرداخت عوارض شهرداری رشت تا ۳۱ خردادماه با تعرفه پارسال

پرداخت عوارض شهرداری رشت تا ۳۱ خردادماه با تعرفه پارسال

جارستان به نقل از ایرنا؛ محاسبه عوارض شهرداری رشت در صورت پرداخت آن تا ۳۱ خرداد “ماه آینده” بر اساس تعرفه سال ۹۸ انجام می شود. به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی وارتباطات بین المللی شهرداری رشت؛ در یکصد و سی و ششمین جلسه شورای اسلامی این شهر پس از بحث و بررسی بسته

جارستان به نقل از ایرنا؛ محاسبه عوارض شهرداری رشت در صورت پرداخت آن تا ۳۱ خرداد “ماه آینده” بر اساس تعرفه سال ۹۸ انجام می شود.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی وارتباطات بین المللی شهرداری رشت؛ در یکصد و سی و ششمین جلسه شورای اسلامی این شهر پس از بحث و بررسی بسته پیشنهادی – حمایتی سال ۱۳۹۹ در پرداخت تعرفه عوارض با توجه به شرایط حاکم بر جامعه تسهیلاتی برای شهروندان لحاظ شده است.

بر اساس مصوبه شورای اسلامی رشت و با توجه به عدم امکان بهره مندی شهروندان از فرصت پایانی سال به علت شیوع ویروس کرونا و در راستای احقاق حقوق شهروندان و به منظور صیانت از منابع بالقوه درآمدی شهرداری رشت، در صورتی که شهروندان عوارض سال ۱۳۹۸ را تا تاریخ ۳۱ خردادماه پرداخت کنند، عوارض آنها بر اساس تعرفه سال ۱۳۹۸ محاسبه می شود.

پاکسازی حاشیه رودخانه های رشت

همچنین در گزارشی دیگر از این مرکز آمده است؛ پاکسازی حاشیه رودخانه های شهر رشت چون زرجوب و گوهررود در دستور کار است و در این راستا پاکسازی محدوده منطقه پنج شهرداری به وسیله نیروهای معاونت فنی و اجرایی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت انجام شد.

حاشیه رودخانه های زرجوب و گوهر رود به دلیل عدم رعایت ضوابط و موازین بهداشتی و زیست محیطی از آلودگی های بسیاری رنج می برد که دپوی زباله و پسماندهای خشک و تر در حاشیه آن‌ نه تنها از نظر زیبایی و سیما، منظر بلکه از نظر بهداشتی هم محل اشکال است.

در اجرای این طرح، زباله ها و پسماندهای رها شده در حاشیه رودخانه در محدوده منطقه پنج شهرداری رشت به وسیله نیروهای رفت و روب سازمان‌ مدیریت پسماندها جمع آوری و پاکسازی شد.

عملیات پاکسازی حاشیه رودخانه های رشت همچنان تداوم دارد.

کلانشهر رشت دارای حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت است که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.