تاریخ انتشار : شنبه 27 اردیبهشت 1399 - 23:25
کد خبر : 60469

فرماندار بندرانزلی: تقویت جایگاه روابط عمومی ضرورتی راهبردی است

فرماندار بندرانزلی: تقویت جایگاه روابط عمومی ضرورتی راهبردی است

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندار بندرانزلی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها آیینه افکار عمومی و بیانگر مطالبات به‌حق جامعه هستند گفت: ارتقاء و تقویت جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ها به عنوان بازوی مشورتی، ضرورتی انکار ناپذیر و راهبردی است. اسماعیل حیدری آزاد عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نقش آفرینی و جایگاه

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندار بندرانزلی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها آیینه افکار عمومی و بیانگر مطالبات به‌حق جامعه هستند گفت: ارتقاء و تقویت جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ها به عنوان بازوی مشورتی، ضرورتی انکار ناپذیر و راهبردی است.

اسماعیل حیدری آزاد عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نقش آفرینی و جایگاه ویژه روابط عمومی در سازمان‌ها با بهره‌گیری از تکنولوژی و فناوری‌های نو ظهور و دقت و سرعت در امر اطلاع رسانی و ارتباط موفق با مخاطبان بیش از پیش اهمیت دارد .

وی افزود: هماهنگی با سرعت تحولات ارتباطی و فن‌آورانه، برقراری ارتباط دو سویه و تعاملی بین مسئولان و مردم، داشتن ارتباط موثر با رسانه‌ها، هم‌اندیشی با اهالی رسانه، نخبگان و اقشار مختلف جامعه، ایفای نقش راهبردی و مشاوره‌ای، توجه به روابط سازمانی، داشتن برنامه منسجم برای شرایط عادی و بحران و تبیین خدمات دولت و اقناع افکارعمومی می‌تواند روابط عمومی‌ها را به واحدهایی پویا، هوشمند و تاثیرگذار تبدیل کند.

فرماندار انزلی تصریح کرد: مدیران و روسای ادارات باید به روابط عمومی‌ها به عنوان آیینه افکار عمومی و بیانگر مطالبات به‌حق جامعه هدف توجه داشته و با تمهید ابزار و تکمیل نیروی انسانی و تامین مالی، زمینه را برای نقش آفرینی درست و به موقع و ایفای وظیفه سازمانی در شفاف‌سازی ارتباطات بین مخاطبان و مسئولان فراهم کنند.

حیدری آزاد ادامه داد: روابط عمومی هوشمند و به روز ، این فرصت را به هر مجموعه ای می‌دهد تا ضمن دریافت مطالبات جامعه هدف و مخاطبان خود از یک سو، خدمت و وظایف سازمان خود را بدرستی به مردم اطلاع‌رسانی کرده و از توان، ظرفیت و جایگاه رسانه‌ها برای آگاهی بخشی عمومی بیشتر بهره ببرد.

فرماندار انزلی همچنین گفت: با توجه به شرایط موجود اعم از تحریم‌های ظالمانه دشمنان، تنگناها، محدودیت ها و مضیقه های موجود و مساله فراگیر کرونا، از جامعه رسانه‌ای و مسئولان روابط عمومی انتظار می رود تا نهایت تلاش خود را برای امید آفرینی، جلب مشارکت مردم، فعال‌سازی و ایجاد زمینه برای رونق و جهش تولید در شهرستان بندرانزلی بکار گیرند.

۲۷ اردیبهشت ماه در تقویم کشورمان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.