تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 - 12:58
کد خبر : 60060

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان عنوان داشت؛ سامانه بیهین بستر امنی برای پیشگیری از شیوع کرونا فراهم کرده است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان عنوان داشت؛ سامانه بیهین بستر امنی برای پیشگیری از شیوع کرونا فراهم کرده است

جارستان: معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت ادامه رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مراقبتی توسط شهروندان گفت: سامانه بیهین، بستر امنی برای خرید مردم از منزل و پیشگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا فراهم کرده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ کیمیا تنهایی در جلسه کمیته تخصصی

جارستان: معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت ادامه رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مراقبتی توسط شهروندان گفت: سامانه بیهین، بستر امنی برای خرید مردم از منزل و پیشگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ کیمیا تنهایی در جلسه کمیته تخصصی کسب و کارهای مجازی استان بیان داشت: شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله­گذاری اجتماعی و راه­اندازی پویش «درخانه بمانیم» و «از خانه بخریم» موجب راه اندازی سایت http://bihin.ir (پورتال معرفی کسب و کارهای آنلاین استان) مصوب جلسات ستاد استانی مدیریت کرونا و کارگروه تنظیم بازار شد.

وی ادامه داد: این پورتال بستر امنی را برای خرید مردم از منزل و پیشگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا فراهم آورد و تاکنون بیش از ۷۰ کسب و کار اینترنتی در این پورتال جهت ارائه محصولات و نیازهای ضروری مردم معرفی شده که این مقدار قابل توسعه است.

به گفته معاون استاندار گیلان؛ سایت بیهین بستر امنی را برای خرید مردم از منزل در تمام طول سال فراهم آورده و باید بیشتر از قبل، معرفی شود.

وی به دستگاه­های اجرایی تأکید کرد علاوه بر آنکه بنر معرفی این سامانه را در پورتال اطلاع رسانی ادارات تابعه قرار می دهند، نسبت به نصب استند و تبلیغات سایت در قسمت های ورودی و در معرض دید کارکنان و ارباب رجوع و اطلاع رسانی به کارکنان برای خرید الکترونیکی نیز اهتمام ورزند.

کلمه بیهین در گویش گیلکی به معنای “بخر” است و این سایت که توسط نیروهای بومی در استان راه اندازی شده؛ با گردآوری کسب و کارهای اینترنتی فعال استان و معرفی آنها به گیلانیان، فرایند انتخاب و جستجوی کسب و کارهای برخط را برای هم استانی ها تسهیل می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.