تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اردیبهشت 1399 - 13:54
کد خبر : 59907

محکومیت یک شهردار و چهار دهیار در گیلان بدلیل تخلفات محیط زیستی

محکومیت یک شهردار و چهار دهیار در گیلان بدلیل تخلفات محیط زیستی

جارستان به نقل از ایرنا؛ یک شهردار و چهار دهیار در شهرستان رودسر بدلیل تخلفات محیط زیستی به حبس و انجام خدمات عمومی محکوم شدند. به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان؛ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر با اعلام این خبر گفت: چهار دهیار در شهرستان رودسر بعلت انباشت

جارستان به نقل از ایرنا؛ یک شهردار و چهار دهیار در شهرستان رودسر بدلیل تخلفات محیط زیستی به حبس و انجام خدمات عمومی محکوم شدند.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان؛ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر با اعلام این خبر گفت: چهار دهیار در شهرستان رودسر بعلت انباشت پسماند در معابر عمومی و فضای باز حوزه استحفاظی خود و همچنین یک شهردار بدلیل دفن غیر اصولی پسماند به دادگاه معرفی و محکوم شدند.
علی محمد پور اظهار داشت: با توجه به کنترل و پایش مستمر کارشناسان این اداره از جاده ها و معابر عمومی شهرستان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه پسماند، پس از مستند سازی، اخطاریه های لازم برای پاکسازی و رفع مشکل داده می شود .

وی خاطرنشان کرد: مدیر مربوطه در صورت عدم تمکین به مفاد اخطاریه، به دادگاه معرفی خواهد شد.
رئیس حفاظت محیط زیست رودسر در پایان با تاکید بر جدیت اداره حفاظت محیط زیست در معرفی متخلفان به دادگاه گفت :چهار دهیار فوق پس از معرفی به دادگاه ، هر کدام به چهارماه الی دوسال خدمات عمومی تحت نظارت محیط زیست ، و شهردار یاد شده نیز به پنج ماه حبس محکوم شدند.
شهرستان رودسر در حدود یکصد کیلومتری رشت و در شرق گیلان واقع شده است که از شمال به دریای خزر، از جنوب به رشته کوه‌های البرز، از خاور به رامسر و از باختر به املش و لنگرود منتهی می‌شود.
قسمت کوهستانی شهرستان رودسر، خوش آب و هوا و سردسیر است. قسمت شمالی این شهرستان واقع درحدر جنوبی دریای خزر و منطقه جلگه ای ناحیه‌ای مرطوب است. رود پلرود، با شاخه‌های کیارود و شیرارود، در این شهرستان جریان دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.