تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1395 - 11:29
کد خبر : 5974

برتری تیم ملی کاراته امید ایران برابر منتخب گیلان

برتری تیم ملی کاراته امید ایران برابر منتخب گیلان

جارستان-تیم ملی کاراته امید زیر ۲۱ سال ایران برابر منتخب گیلان در یک دیدار تدارکاتی و دوستانه به برتری رسید. تیم ملی کاراته امید زیر ۲۱ سال ایران برابر منتخب گیلان در یک دیدار تدارکاتی و دوستانه در جریان برپایی چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کاراته امید زیر ۲۱ سال ایران به برتری رسید.

جارستان-تیم ملی کاراته امید زیر ۲۱ سال ایران برابر منتخب گیلان در یک دیدار تدارکاتی و دوستانه به برتری رسید.

تیم ملی کاراته امید زیر ۲۱ سال ایران برابر منتخب گیلان در یک دیدار تدارکاتی و دوستانه در جریان برپایی چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کاراته امید زیر ۲۱ سال ایران به برتری رسید.

در این دیدار تدارکاتی که در محل آکادمی کاراته گیلان در رشت برگزار شد،تیم ملی کاراته زیر ۲۱ سال ایران موفق شد با نتیجه هشت بر هفت برابر منتخب گبلان به برتری دست یابد .

در این دیدار تدارکاتی، دو تیم در ۱۵مسابقه رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت کاراته کاران ملی پوش هشت پیروزی کسب کردند و منتخب گیلان نیر در هفت مسابقه به برتری رسیدند.

در چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کاراته زیر ۲۱ سال ایران که از سه شنبه در رشت آغاز شده، ۱۴ کاراته کار از استان های قم،کرمان،گیلان،مرکزی، تهران، مازندران،فارس،قزوین و کرمانشاه حضور دارند.

این اردو در شش وزن و به سرمربیگری محمد بهرامی و مربیگری سعید حسنی پور از گیلان و حسن شاطرزاده به مدت یک هفته در رشت ادامه می یابد.

تیم ملی کاراته زیر ۲۱ سال ایران خود را برای شرکت در پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا که آذرماه سال جاری در کشور اندونزی برگزار می شود، آماده می کند.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.