تاریخ انتشار : یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 - 15:28
کد خبر : 59716

بیش از۳۲۵ هزار مترمربع از حریم های دولتی گیلان رفع تصرف شد

بیش از۳۲۵ هزار مترمربع از حریم های دولتی گیلان رفع تصرف شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان از رفع تصرف ۳۲۵ هزار و ۴۵۹ متر مربع از حرائم دولتی با بررسی ۲۱۲ فقره از ۳۶۶ پرونده ارسال شده به دستگاه قضایی استان در سال گذشته خبر داد. به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان به نقل

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان از رفع تصرف ۳۲۵ هزار و ۴۵۹ متر مربع از حرائم دولتی با بررسی ۲۱۲ فقره از ۳۶۶ پرونده ارسال شده به دستگاه قضایی استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان به نقل از وحید خرمی حاکی است: صدور حکم قضایی منجر به رفع تصرف ۳۲۵ هزار و ۴۵۹ متر مربع از حرائم دولتی شده است؛ ضمن آنکه مابقی پرونده ها در حال حاضر در محاکم قضایی استان در حال رسیدگی است.

وی ادامه داد : رفع تصرف های انجام شده شامل؛ بستر تالاب ها، حریم و بستر رودخانه ها، سواحل دریا و اراضی استملاکی است که در راستای حفظ حقوق بیت المال و آزادسازی اراضی دولتی انجام شده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان خاطر نشان کرد: توفیقات حاصله ناشی از تسریع و دقت در رسیدگی های قضایی و همکاری عوامل انتظامی بوده و به طور قطع بدون هماهنگی و همکاری دستگاه های یاد شده این مهم امکان پذیر نبود.

وی تصریح کرد: شرکت آب منطقه ای گیلان در سال گذشته با دستور مقامات قضایی و هماهنگی نیروی انتظامی استان نسبت به رفع تصرفات و تخریب اعیان و حصارکشی ها اقدام نموده است که این فرایند با طی مراحل قانونی در سال جدید نیز ادامه می یابد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان خاطر نشان کرد: در راستای حفظ حقوق بیت المال این شرکت از هیچگونه تلاشی دریغ نخواهد کرد و با سودجویانی که قصد تصرف و سودجویی نسبت به انفال و بیت المال را داشته باشند، از طریق مراجع قضایی با قاطعیت پیگیری و مطابق قانون مجازات خواهند شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.