تاریخ انتشار : شنبه 20 اردیبهشت 1399 - 23:08
کد خبر : 59655

معاون استاندار گیلان: نوسازی ناوگان حمل و نقل گیلان تداوم می یابد

معاون استاندار گیلان: نوسازی ناوگان حمل و نقل گیلان تداوم می یابد

جارستان: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با اشاره به این که عمر متوسط ناوگان حمل و نقل استان ۲۲ سال است: نوسازی ناوگان حمل و نقل گیلان تداوم می یابد. علی اوسط اکبری مقدم عصر شنبه در حاشیه مراسم الحاق ۹ دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری به ناوگان حمل و نقل استان اظهار کرد:

جارستان: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با اشاره به این که عمر متوسط ناوگان حمل و نقل استان ۲۲ سال است: نوسازی ناوگان حمل و نقل گیلان تداوم می یابد.

علی اوسط اکبری مقدم عصر شنبه در حاشیه مراسم الحاق ۹ دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری به ناوگان حمل و نقل استان اظهار کرد: با وجود افزوده شدن این تجهیزات جدید به ناوگان حمل و نقل استان ، همچنان عمر متوسط این ماشین آلات ۲۲ سال است، در حالی که برای به روز رسانی باید عمر ناوگان حمل و نقل مان را به زیر ۱۰ سال برسانیم .

وی با اشاره بر اهتمام برای به روز رسانی ناوگان حمل و نقل استان گفت: در همین راستا، توافقنامه ای بین استانداری و سازمان راهداری حمل و نقل جاده ای کشور تنظیم می شود که براساس توافقنامه با استفاده از منابع استانی و ملی شاهدبه روز رسانی ، نوسازی و تجهیز هر چه سریعتر ناوگان حمل و نقل باشیم و عمر متوسط ماشین آلات را به زیر ۱۰ سال کاهش دهیم.

وی تصریح کرد: ۱۷ دستگاه ماشین آلات برای حوزه راهداری استان از اعتبارات ۹۸ تهیه شده اند که امروز ۹ دستگاه آن به ناوگان حمل و نقل راهداری استان الحاق شد و امسال در بودجه ۹۹ نیز پیش بینی لازم را برای ماشین آلات جدید خواهیم کرد.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان نگهداری یک هزار و ۸۷۲ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه و راه اصلی و فرعی و افزون بر ۹ هزار کیلومتر راه روستایی را در استان برعهده دارد.

امروز ۹ دستگاه ماشین آلات سنگین به ارزش ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ملی خریداری و به تجهیزات راهداری گیلان افزوده شد.هشت دستگاه دیگر به ارزش ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در آینده نزدیک به مجموع ماشین آلات سنگین استان افزوده می شود.

پیش از این ؛ حوزه راهداری گیلان دارای ۲۸۸ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین بود که ۹ دستگاه ماشین آلات دیگر امروز افزوده شد.

گیلان با داشتن بندرگاه و گمرکات و پایانه از مراکز مهم تجاری شمال گیلان و از مراکز مهم گردشگری کشور است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.