تاریخ انتشار : شنبه 20 اردیبهشت 1399 - 0:12
کد خبر : 59485

پست اینستاگرامی استاندار گیلان به‌مناسبت هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر

پست اینستاگرامی استاندار گیلان به‌مناسبت هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر

جارستان: مسئولیت پذیری سپید و سرخ پوشان جمعیت هلال احمر فراتر از وظایف اداری و سازمانی آنان، بلکه ناشی از بشر دوستی و انس و الفتی است که هر روز رشته اعتماد مردم به این جمعیت را تحکیم می‌بخشد. در حوادث طبیعی و سوانح مختلف بارها و بارها شاهد ایثار و دلسوزی همه اعضای جمعیت

جارستان: مسئولیت پذیری سپید و سرخ پوشان جمعیت هلال احمر فراتر از وظایف اداری و سازمانی آنان، بلکه ناشی از بشر دوستی و انس و الفتی است که هر روز رشته اعتماد مردم به این جمعیت را تحکیم می‌بخشد.

در حوادث طبیعی و سوانح مختلف بارها و بارها شاهد ایثار و دلسوزی همه اعضای جمعیت هلال احمر بوده ایم ولی آنچه بیشتر از قبل زبان را به تقدیر از تلاش‌های آنان به ویژه جوانان داوطلب می‌گشاید؛ تعهد و جهادگری آنان در روزهای مبارزه با شیوع ویروس کروناست که همگام با کادر فداکار درمان، به یاری برای مقابله با این بیماری شتافتند و صحنه‌های زیبا و مثال زدنی از اقدامات‌شان در جهت حفظ سلامت جامعه در صفحات تاریخ این سرزمین و گیلان سرافراز به یادگار مانده است.

هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر بر داوطلبان، امدادگران و جوانان بی ادعا و سخت‌کوش جمعیت هلال احمر استان گیلان، مبارک.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.