تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399 - 23:31
کد خبر : 59419

اهمیت شهرهای بندری توسعه شهرها

اهمیت شهرهای بندری توسعه شهرها

جارستان-سرویس سیاسی؛ یکی از نقش‌های مهم در توسعه شهرهای بندری، بحث اشتغال است و با این رویکرد و نگاه می‌توان اشتغال بیشتری دراین شهرها و به واسطه آن برای استان ایجاد کرد. در وهله دوم نیز،توسعه بندر می‌تواند توسعه شهر را در پی داشته باشد چراکه این دو با یکدیگر مرتبط هستند. به همین خاطراکثر

جارستان-سرویس سیاسی؛ یکی از نقش‌های مهم در توسعه شهرهای بندری، بحث اشتغال است و با این رویکرد و نگاه می‌توان اشتغال بیشتری دراین شهرها و به واسطه آن برای استان ایجاد کرد.

در وهله دوم نیز،توسعه بندر می‌تواند توسعه شهر را در پی داشته باشد چراکه این دو با یکدیگر مرتبط هستند.

به همین خاطراکثر پروژه‌ها در حوزه شهری دنبال می‌شود تا تعامل هرچه بیشتر شهر و بندر که نقطه تماس آن‌هاست برقرار شود. این نگاه ازآن‌جهت مهم است که این موضوع علاوه بر توسعه شهری شهرهای بندری، در حوزه عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

برهمین اساس دراستان گیلان اداره دوشهربندری ومهم انزلی وآستارا بسیار حایز اهمیت است.
نکته جالب توجه اینکه دردولت روحانی فرمانداران این دوشهرمهم واستراتژیک، غیربومی هستند .

دربیانیه‌ی «گام دوم انقلاب» که تجدید مطلعی است خطاب به ملت ایران و به‌ویژه جوانان که به‌مثابه منشوری برای «دومین مرحله‌ی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی» خواهد بود و «فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی» را رقم خواهد زد اشاره شده است.

معاون سیاسی وزیر کشورهم دربکارگیری جوانان درپستهای مدیریتی اذعان داشته است؛

در تاریخ انقلاب هر موقع توفیقاتی بدست آمده آنها را مدیون جوانانی بوده‌ایم که تدبیر کرده‌اند و تصمیم درست گرفته‌اند که یکی از مهمترین این عرصه‌ها دفاع مقدس بود.
در آن دوره فرماندهان همه از قشر جوان بودند و زیر ۳۰ سال سن داشتند اما با شجاعت و تدبیر نقشه‌های دفاعی را طراحی و عملیاتی می‌کردند.

درفاصله کمترازیکسال ازعمردولت،انتظار می رودباتغییر رویکردی مدیریتی استان ودرادامه اقدامات استاندار سابق گیلان ،توجه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب برای پیشرفت وشتاب توسعه استان،خصوصا شهرهای بندری ازتوان جوانان متعهد وبومی که نسبت به پیشرفت شهرخودآشنایی ودلسوزی بیشتری دارند به خدمت گرفته شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.