تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399 - 12:17
کد خبر : 59320

شهرداری رشت مردم را به شرکت در مسابقه ورزشی مجازی دعوت کرد

شهرداری رشت مردم را به شرکت در مسابقه ورزشی مجازی دعوت کرد

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت گفت: مسابقه های ورزشی شهرداری رشت “جام رمضان” در رشته های مختلف به صورت مجازی برگزار می شود و علاقمندان می توانند برای شرکت در این مسابقه ها ثبت نام کنند. علی رضا قانع روز پنجشنبه اظهار داشت: این مسابقه های

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت گفت: مسابقه های ورزشی شهرداری رشت “جام رمضان” در رشته های مختلف به صورت مجازی برگزار می شود و علاقمندان می توانند برای شرکت در این مسابقه ها ثبت نام کنند.

علی رضا قانع روز پنجشنبه اظهار داشت: این مسابقه های ورزشی در رشته های روپایی، حرکات نمایشی ، شنای سوئدی ، طناب بازی و شطرنج به صورت مجازی و آنلاین با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت برگزار می شود.

وی با بیان اینکه علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه ها می توانند کلیپ یک دقیقه ای از طریق شماره واتساپ ۰۹۰۱۶۴۷۳۸۸۱ ارسال کنند، افزود: ثبت نام آقایان و بانوان از طریق شماره تلفن ۳۳۴۶۱۶۷۵ و ۳۳۴۶۱۶۲۷ انجام می شود، مهلت ثبت نام و ارسال کلیپ تا ۲۲ اردیبهشت ماه جاری است و به نفرات برتر به رسم یادبود جوایزی اهدا می شود.

وی خاطر نشان کرد: پس از شیوع ویروس کرونا بسیاری از فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت به سمت فعالیت های مجازی هدایت شده که این اقدام گامی برای حفظ روحیه شهروندان و تشویق آنها برای کاهش تردد های شهری و ماندن در خانه ها است.

کلانشهر رشت دارای حدود ٧٠٠ هزار نفر جمعیت ثابت است که در طول روز به یک میلیون و ٢٠٠ هزار نفر می رسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.