تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399 - 11:28
کد خبر : 59299

متصرف اراضی ملی در تالش به دادگاه معرفی شد

متصرف اراضی ملی در تالش به دادگاه معرفی شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره حفاظت محیط زیست تالش گفت: فردی که برای بار دوم به تصرف سه هزار متر مربع از اراضی حفاظت شده ترک محله لیسار اقدام کرده‌بود، برای تعیین جرم و جزا به دادگاه معرفی شد. . عارف شادکام عصر چهارشنبه در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تالش اظهار کرد:

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره حفاظت محیط زیست تالش گفت: فردی که برای بار دوم به تصرف سه هزار متر مربع از اراضی حفاظت شده ترک محله لیسار اقدام کرده‌بود، برای تعیین جرم و جزا به دادگاه معرفی شد. .

عارف شادکام عصر چهارشنبه در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تالش اظهار کرد: این فرد در سال قبل نیز همان اراضی حفاظت شده در ترک محله جوکندان را تصرف کرده بود و ماموران به آزادسازی آن زمین ها اقدام کرده بودند.

وی ادامه داد: این بار نیز با دستور قضایی و حضور فرمانده پاسگاه انتظامی و عوامل پاسگاه جنگلبانی و محیط بانی جوکندان، به رفع تصرف و برداشت موانع فیزیکی از همان اراضی اقدام شد و پرونده تکرار جرم خاطی در محاکم قضایی در حال رسیدگی است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست تالش افزود: ترک محله جوکندان جزو منطقه حفاظت شده لیسار است و این منطقه با ۳۲ هزار هکتار وسعت در غرب استان گیلان واقع شده است.

او گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست تالش با گشت های منظم و برنامه ریزی شده، از اراضی حفاظت شده، صیانت و با متخلفان مطابق قانون برخورد می کنند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.