تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399 - 11:03
کد خبر : 59284

جبران خسارت کرونا به حوزه گردشگری گیلان در دست پیگیری است

جبران خسارت کرونا به حوزه گردشگری گیلان در دست پیگیری است

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان بیان کرد: پیگیری جبران خسارت کرونا به بخش گردشگری این استان در دستور کار این اداره کل قرار دارد. مسعود حلاج پور روز پنجشنبه اظهار داشت: پیگیری این خسارت از طریق ارائه و اعطای تسهیلات حمایتی و ارزان قیمت برای جبران خسارت‌ها

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان بیان کرد: پیگیری جبران خسارت کرونا به بخش گردشگری این استان در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

مسعود حلاج پور روز پنجشنبه اظهار داشت: پیگیری این خسارت از طریق ارائه و اعطای تسهیلات حمایتی و ارزان قیمت برای جبران خسارت‌ها به واحدهای گردشگری است.
وی بخش خصوصی را بازوان پر توان دولت توصیف و خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ذاتی این اداره‎‎کل ایجاد ارتباط سازنده و اتصال بخش خصوصی و دولتی است و توسعه گردشگری بدون همکاری تشکل‌های گردشگری امکان‌پذیر نیست.
وی متذکر شد:کیفی سازی خدمات این اداره‌کل مستلزم بهره‌گیری از تجارب ارزشمند نیروهای انسانی کارآزموده است و روند مطلوب فعالیت‌های آن در بهره‌برداری از پروژه‌های مرمتی، گردشگری و ایجاد بسترهای سرمایه‌گذاری فراهم خواهد شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان در خاتمه بر لزوم تدوین و تبیین برنامه های عملیاتی مثمر از سوی معاونت‌ها و سایر حوزه‌های تحت پوشش این اداره کل تاکید کرد.
گیلان با بهره مندی از طبیعت زیبا و مردمانی مهمان پذیر از کانون های گردشگری کشور است . استان گیلان دارای ۱۰۷ هتل، ۳۳ هتل آپارتمان، ۸۱ مجتمع گردشگری، ۴۹ مهمانپذیر، یک هزار و ۶۸۸ خانه مسافر، ۳۰ مجتمع سرگرمی تفریحی، ۷۴ اقامتگاه بومگردی، ۳۶۰ بین راهی، یک اسکله مسافربری دریایی و ۲۸ اسکله گردشگری دریایی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.