تاریخ انتشار : جمعه 12 اردیبهشت 1399 - 22:41
کد خبر : 58414

آیامدیر ضعیف به روابط عمومی ضعیف رضایت می‌دهد؛ عملکردضعیف روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان

آیامدیر ضعیف به روابط عمومی ضعیف رضایت می‌دهد؛ عملکردضعیف روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان

اختصاصی جارستان: ۱⃣کارگزار روابط عمومی بایداولویت پنج‌گانه منافع جامعه و اجتماع، منافع مشتری، منافع خود، منافع کارفرما ومنافع حرفه خودرامورد توجه قرار دهد. ۲⃣روابط عمومی فقط برای اعلامیه و تابلو و پارچه نوشته نیست بلکه بایددرکانون بحث و مشورت باشد. ۳⃣روابط عمومی پل ارتباط رأس سازمان با بدنه آن است. کارروابط عمومی ایجاد تسهیل ارتباطات

اختصاصی جارستان: ۱⃣کارگزار روابط عمومی بایداولویت پنج‌گانه منافع جامعه و اجتماع، منافع مشتری، منافع خود، منافع کارفرما ومنافع حرفه خودرامورد توجه قرار دهد.

۲⃣روابط عمومی فقط برای اعلامیه و تابلو و پارچه نوشته نیست بلکه بایددرکانون بحث و مشورت باشد.

۳⃣روابط عمومی پل ارتباط رأس سازمان با بدنه آن است. کارروابط عمومی ایجاد تسهیل ارتباطات درون سازمانی است.ضمن آنکه برنامه‌های مطلوب سازمان رااطلاع‌رسانی می‌کند، بازخوردها رابه مدیر می‌رساند وبه ایجاد نشاط درسازمان کمک می‌کند.

۴⃣کارکردروابط عمومی دستگاههای خدمات رسان ،درایام کرونا همچون شرکت های آب وفاضلاب،برق وگازاستان گیلان برای مردم بسیار بااهمیت است.

۵⃣بانگاهی به عملکرداین دستگاه ها،شرکتهای اب وفاضلاب وبرق استان در اطلاع رسانی وارتباط با رسانه های محلی برای انتشاراخبارواطلاع مشترکین بسیار موفقت امیز بود.

اما شرکت گازاستان گیلان علی رغم موفقیت دربحرانهای برف سال ۹۸،درزمینه ارتباط روابط عمومی آن دستگاه ،عملکردضعیفی داشته و کارنامه قابل قبولی ازخودنشان نداده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.