تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399 - 21:00
کد خبر : 58297

آغاز جشنواره ملی عکس آبشار لاتون آستارا

آغاز جشنواره ملی عکس آبشار لاتون آستارا

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آستارا از پذیرش اثر در جشنواره ملی عکس آبشار لاتون این شهرستان، با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری این اثر طبیعی ثبت شده در فهرست آثار ملی خبر داد. پردل امیری نژاد روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی جشنواره عکس لاتون در اداره فرهنگ

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آستارا از پذیرش اثر در جشنواره ملی عکس آبشار لاتون این شهرستان، با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری این اثر طبیعی ثبت شده در فهرست آثار ملی خبر داد.

پردل امیری نژاد روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی جشنواره عکس لاتون در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا اظهار کرد: علاقه مندان، با دوربین یا گوشی همراه از آبشار لاتون عکس گرفته یا تصاویر آرشیوی آن را در قالب لوح فشرده تا ۲۰ خرداد ماه به دبیرخانه جشنواره در کانون فیلم و عکس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا ارسال کنند.

وی بیان کرد: جشنواره با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان های مردم نهاد و هنرمندان عکاس آستارا برگزار می شود و اختتامیه دو روزه جشنواره در شهریور ماه برگزار خواهد شد و بازدید از لاتون و اجرای بازی های بومی و محلی با حضور عوامل و شرکت کنندگان جشنواره جزو برنامه های اختتامیه است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آستارا ادامه داد: آثار هنرمندان عکاس از سراسر کشور با حضور داوران برجسته بررسی و از صاحبان عکس های ممتاز و برگزیده، تجلیل خواهد شد.

آبشار لاتون با ۱۰۵ متر ارتفاع در ۱۵ کیلومتری جنوب آستارا و ۶ کیلومتری روستای کوته کومه واقع شده و امسال، به شماره ۶۴۵ در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است.

شهرستان گردشگرپذیر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.