تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 - 20:20
کد خبر : 57837

بازدید معاون استاندار گیلان از کارگاه تولید اقلام پزشکی دانشگاه فنی و حرفه ای

بازدید معاون استاندار گیلان از کارگاه تولید اقلام پزشکی دانشگاه فنی و حرفه ای

جارستان؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان از کارگاه جهادی تولید اقلام پزشکی دانشگاه فنی و حرفه ای استان بازدید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان با همراهی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گیلان از کارگاه جهادی

جارستان؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان از کارگاه جهادی تولید اقلام پزشکی دانشگاه فنی و حرفه ای استان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان با همراهی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گیلان از کارگاه جهادی تولید اقلام پزشکی دانشگاه فنی حرفه ای استان بازدید کرد.

در جریان این بازدید کیمیا تنهایی ضمن تقدیر از اجرای این امر خداپسندانه گفت: اقدامات جهادگرانه دانشگاهیان در مقابله و مدیریت ویروس کرونا همچون دوران دفاع مقدس، هم افزا و تعاملی بوده و شادی و آرامش جامعه و کادر درمان را به همراه داشته است.

وی با تقدیر از تلاش های دانشجویان، اقدام آنان و حضورشان کنار مردم در جهت سلامتی جامعه را قابل تحسین خواند.

همچنین رسول شمشادی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای گیلان با ارائه گزارشی از عملکرد این کارگاه جهادی ، از پرسنل آموزشکده دکتر معین، بسیجیان و اساتید این مرکز تقدیر کرد‌.

به گفته مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه ای گیلان مواد اولیه اقلام تولید شده از محل نذورات و هدایای مردمی تهیه شده که پس از تولید محصول نهایی، به صورت رایگان در اختیار مراکز درمانی و اقشار بی بضاعت قرار می گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.