تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 مهر 1395 - 1:23
کد خبر : 5782

اتومبیلران قزوینی قهرمان مسابقات رالی خانوادگی هفته ناجا شد

اتومبیلران قزوینی قهرمان مسابقات رالی خانوادگی هفته ناجا شد

 جارستان-مسابقات اتومبیلرانی خانوادگی گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با برتری اتومبیلران استان قزوین در فومن گیلان پایان یافت. رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری شهرستان فومن عصر چهارشنبه گفت : در این دوره از رقابت ها ، ۱۳۰ شرکت کننده از استان های مختلف کشور حضور داشتند . حسین قدیمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا

 جارستان-مسابقات اتومبیلرانی خانوادگی گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با برتری اتومبیلران استان قزوین در فومن گیلان پایان یافت.

رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری شهرستان فومن عصر چهارشنبه گفت : در این دوره از رقابت ها ، ۱۳۰ شرکت کننده از استان های مختلف کشور حضور داشتند .
حسین قدیمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : اتومبیلرانان شرکت کننده در این رالی خانوادگی ، مسیر حدود ۸۰ کیلومتری شهرستان لاهیجان تا فومن استان گیلان را طی کردند.
وی اظهار کرد : در پایان این رقابت ها که به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی برگزار شد ، ابوالفضل علیزاده از استان قزوین زودتر به خط پایان رسید و عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کرد.
وی ادامه داد : همچنین آزاده زهری از شهرستان فومن استان گیلان در مکان دوم این دوره از رقابت ها قرار گرفت و محمودرضا عبادیان از تهران نیز عنوان سوم را به خود اختصاص داد.
رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری فومن بیان کرد: هدف از برگزاری این رالی خانوادگی ، رعایت قوانین ، مقررات و ایمنی در هنگام رانندگی و همچنین تعامل خانواده بود .
وی خاطرنشان کرد: در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، به نفرات برتر مسابقات رالی خانوادگی هفته ناجای شهرستان فومن ، جوایزی اهداء شد.
ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.