تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 - 11:46
کد خبر : 57747

معاون فرماندار آستارا: ظرفیت‌ها برای جهش تولید احصا می‌شود

معاون فرماندار آستارا: ظرفیت‌ها برای جهش تولید احصا می‌شود

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا گفت: ظرفیت‌ها و قابلیت‌های دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف شهرستان برای تحقق جهش تولید، احصا و بانک اطلاعاتی آنها تدوین می‌شود. کامبیز لقمانی مقدم روز دوشنبه در فرمانداری آستارا اظهار کرد: دستگاه ها بخصوص اداره های دارای خدمات و تولید، ظرفیت هایی از قبیل

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا گفت: ظرفیت‌ها و قابلیت‌های دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف شهرستان برای تحقق جهش تولید، احصا و بانک اطلاعاتی آنها تدوین می‌شود.

کامبیز لقمانی مقدم روز دوشنبه در فرمانداری آستارا اظهار کرد: دستگاه ها بخصوص اداره های دارای خدمات و تولید، ظرفیت هایی از قبیل نوع فعالیت، میزان اشتغال، سابقه تولید و موانع و مشکلات خود را به زودی به فرمانداری اعلام خواهند کرد.

وی بیان کرد: موانع پیش روی رونق و جهش تولید، با دقت بررسی و برای رفع آنها در شهرستان تصمیم گیری یا در صورت وجود مشکلات کلان، به دستگاه های استانی ارجاع داده خواهد شد.

وی افزود: با توجه به مرزی بودن آستارا و ضرورت رونق تجارت و حمل و نقل برون مرزی، بازاریابی داخلی و خارجی برای دستگاه های تولیدی و صنعتی از اهمیت خاصی برخوردار است و اداره های مرتبط باید در این خصوص تلاش مضاعفی انجام دهند.

وی ادامه داد: اداره های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی آستارا و ستاد سرمایه گذاری و اتاق اصناف استان گیلان برای آموزش واحدهای مستعد بازاریابی خارجی تعیین شده اند و از این فرصت برای احیای ظرفیت مرزی آستارا استفاده خواهیم کرد.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار آستارا برنج، کیوی، صنایع بسته بندی و سورتینگ محصولات کشاورزی، گلیم و خلاقیت های دستی و تولیدات شهرک صنعتی را از توانمندی های این شهرستان در حوزه تولید و اشتغال برشمرد و مسئولان را به همراهی مجدانه برای تحقق شعار جهش تولید فراخواند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.