تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اردیبهشت 1399 - 22:12
کد خبر : 57707

دستگیری سارق و رفع تصرف اراضی ملی در آستارا

دستگیری سارق و رفع تصرف اراضی ملی در آستارا

جارستان به نقل از ایرنا؛ سارق سیستم صوتی یک مسجد در آستارا با پیگیری اداره اوقاف و امور خیریه دستگیر شد و ماموران منابع طبیعی این شهرستان نیز سه هزار و ۵۰۰ متر مربع اراضی ملی را از دست متصرفان آزاد کردند. رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آستارا روز یکشنبه گفت: امروز در پی

جارستان به نقل از ایرنا؛ سارق سیستم صوتی یک مسجد در آستارا با پیگیری اداره اوقاف و امور خیریه دستگیر شد و ماموران منابع طبیعی این شهرستان نیز سه هزار و ۵۰۰ متر مربع اراضی ملی را از دست متصرفان آزاد کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آستارا روز یکشنبه گفت: امروز در پی سرقت لوازم سیستم صوتی مسجد روستای کرده سرای لوندویل و گزارش موضوع به پاسگاه انتظامی، سارق با حضور به موقع پلیس دستگیر شد.

جمشید مهدوی اظهار کرد: ارزش سیستم صوتی مسجد حدود ۴۰ میلیون ریال است و سارق ۳۲ ساله پس از دستگیری به دادگستری معرفی شد.

نسرین غزنوی رئیس اداره منابع طبیعی آستارا هم گفت: ۲ نفر در روستاهای خانه های آسیاب و ویرمونی، سه هزار و ۵۰۰ متر مربع اراضی ملی را تصرف کرده بودند و روز گذشته با پیگیری حقوقی، به آزادی زمین ها و دستگیری و معرفی متخلفان به دادگاه اقدام شد.

وسعت اراضی ملی آستارا ۴۰ هزار هکتار است و جنگل های این شهرستان را گونه های بلوط، راش، توسکا، ممرز، نمدار، ملج، لیلکی، انجیلی، آزاد، افرا، گردو، شیردار، گیلاس وحشی، فندق، شمشاد جنگلی و ون تشکیل می‌دهد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در ۲ بخش مرکزی و لوندویل در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.