تاریخ انتشار : جمعه 5 اردیبهشت 1399 - 12:20
کد خبر : 57368

 مردم نگران تامین مایحتاج ماه مبارک رمضان نباشند

 مردم نگران تامین مایحتاج ماه مبارک رمضان نباشند

جارستان به نقل از ایرنا: معاون فرماندار ماسال گفت : کالاهای اساسی برای ماه رمضان به میزان کافی تأمین شده و مردم ماسال نگران تامین مایحتاج این ماه نباشند. جعفر صفری پنجشنبه شب در جلسه تنظیم بازار و جهش تولید شهرستان افزود: با وجود شیوع ویروس کرونا، تدابیر لازم برای تهیه کالاهای اساسی مورد نیاز

جارستان به نقل از ایرنا: معاون فرماندار ماسال گفت : کالاهای اساسی برای ماه رمضان به میزان کافی تأمین شده و مردم ماسال نگران تامین مایحتاج این ماه نباشند.

جعفر صفری پنجشنبه شب در جلسه تنظیم بازار و جهش تولید شهرستان افزود: با وجود شیوع ویروس کرونا، تدابیر لازم برای تهیه کالاهای اساسی مورد نیاز به ویژه کالاهای تنظیم بازار تأمین شده و از این نظر مشکلی در منطقه وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه نظارت و بازرسی ها در این ایام تشدید می شود، افزود: رعایت مسائل بهداشتی از سوی واحدهای فعال به ویژه توزیع کنندگان مواد غذایی، نانوایی‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در اولویت قرار دارد و بازرسان شبکه بهداشت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف با جدیت با موارد تخلف برخورد کنند.
معاون فرماندار ماسال با تاکید بر این که درج قیمت کالاها الزامی بوده و نمایندگان ستاد در این مورد حساس هستند، افزود: برخورد با متخلفان از سوی تعزیرات حکومتی و گشت های مشترک باید با جدیت دنبال شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه سیاست دولت؛ کاهش هزینه‌های تولید و افزایش کیفیت در محصولات و فرآورده‌های غذایی است، افزود: تحقق شعار جهش تولید در گرو استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های روز است و یکی از شاخص‌های ارزیابی مسئولان تحقق برنامه‌ها در زمینه جهش تولید است.
وی در ادامه افزود: ایجاد اعتماد در تولیدکنندگان و مردم منجر به سرمایه‌گذاری می شود و از طرفی بافرهنگ سازی می توان استفاده از تولیدات داخلی را نهادینه کرد.

شهرستان ماسال با ۵۳هزارنفر جمعیت و دو بخش مرکزی و شاندرمن در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است و دارای ۱۴ اتحادیه و ۲۵۰۰ واحد صنفی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.