تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 - 14:31
کد خبر : 57138

دیدار مدیران کل دستگاه های فرهنگی و اجرایی استان با معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار مدیران کل دستگاه های فرهنگی و اجرایی استان با معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی

جارستان: به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی به منظور افزایش همکاری های مشترک و ارائه خدمات به فعالان حوزه منطقه آزاد انزلی جمعی از مدیران کل دستگاه های فرهنگی، اجرایی و خدمات رسان گیلان با معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان دیدار و تبادل نظر کردند. بنا بر این

جارستان: به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی به منظور افزایش همکاری های مشترک و ارائه خدمات به فعالان حوزه منطقه آزاد انزلی جمعی از مدیران کل دستگاه های فرهنگی، اجرایی و خدمات رسان گیلان با معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان دیدار و تبادل نظر کردند.

بنا بر این گزارش مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی ، مدیرکل فنی و حرفه ای ، مدیرکل میراث فرهنگی ،  صنایع دستی و گردشگری و  کارگزار توسعه اشتغال گیلان از مسوولین استانی بودند که با دکتر سید حجت مهدوی سعیدی دیدار و طرح و برنامه های مشترک متناسب با منطقه آزاد انزلی را به منظور افزایش ارائه خدمات و توسعه فضای کسب و کار برای جوامع محلی را بررسی کردند.

بازدید از مرکز فنی و حرفه ای شهرک صنعتی شماره ۱ منطقه آزاد انزلی از دیگر برنامه های معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد انزلی بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.