تاریخ انتشار : دوشنبه 1 اردیبهشت 1399 - 17:58
کد خبر : 56910

بیشترین سرقت های خرد توسط معتادان صورت می گیرد

بیشترین سرقت های خرد توسط معتادان صورت می گیرد

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندار آستارا گفت: طبق گزارش های دریافتی، بیشترین سرقت‌های خرد توسط معتادان صورت می‌گیرد و اعتیاد، زمینه آسیب‌های اجتماعی را فراهم می کند و مدیران برای کاهش آن گام بردارند. حسن رستم زاد روز دوشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری آستارا اظهار کرد: اکنون با توسعه

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندار آستارا گفت: طبق گزارش های دریافتی، بیشترین سرقت‌های خرد توسط معتادان صورت می‌گیرد و اعتیاد، زمینه آسیب‌های اجتماعی را فراهم می کند و مدیران برای کاهش آن گام بردارند.

حسن رستم زاد روز دوشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری آستارا اظهار کرد: اکنون با توسعه فضای مجازی و گسترش آن در بین سنین مختلف روش های توزیع مواد مخدر نیز تغییر کرده و در این راستا شناسایی، رصد و برخورد با افراد توزیع کننده ضروری است.

وی با بیان این که مقابله با اعتیاد نیازمند برنامه ریزی در حوزه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی است خاطرنشان کرد: در این راستا ادارات و سازمان های مردم نهاد باید همکاری کنند.

وی خاطرنشان کرد:همزمان در کنار مبارزه با گسترش مواد مخدر، آگاهی بخشی بیشتر به خانواده ها و جریان سازی جهت بازگو کردن خطرات و آسیب های ناشی از استفاده از مواد، اصلی ترین راه برای مقابله با معضل مواد مخدر است.

وی ادامه داد: ظرفیت های بسیاری در حوزه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی وجود دارد و جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و انسجام ملی برای برون رفت از بحران مواد مخدر است.

وی اضافه کرد: کشور امروز با مشکلات مختلفی روبرو است و دشمنان و بدخواهان ملت در تلاش هستند تا از هر طریقی به نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند و سالانه شاهد هزینه های بسیاری برای مقابله با قاچاق مواد مخدر و اثرات ناشی از آن در کشور هستیم.

فرماندار آستارا یادآور شد: سال گذشته اقدامات خوبی در زمینه مقابله با مواد مخدر در شهرستان آستارا انجام شد و در این راستا تلاش های نیروهای انتظامی، امنیتی و نظارتی قابل تقدیر است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و ۶۲ روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.