تاریخ انتشار : دوشنبه 1 اردیبهشت 1399 - 11:10
کد خبر : 56844

شهردار تالش: کارخانه امحاء زباله غرب گیلان در حال ساخت است

شهردار تالش: کارخانه امحاء زباله غرب گیلان در حال ساخت است

جارستان به نقل از ایرنا؛ شهردار تالش گفت: عملیات ساخت کارخانه کمپوست یا امحاء زباله شهرستان‌های غرب گیلان در روستای داوان تالش، با وجود تنگناهای اعتباری در حال اجراست و اقدامات زیرساختی توسط پیمانکار آن از سرگرفته شده‌است. شهرام غنی زاده عصر یکشنبه در تشریح عملکرد شهرداری تالش در این نهاد افزود: عملیات اجرایی کارخانه

جارستان به نقل از ایرنا؛ شهردار تالش گفت: عملیات ساخت کارخانه کمپوست یا امحاء زباله شهرستان‌های غرب گیلان در روستای داوان تالش، با وجود تنگناهای اعتباری در حال اجراست و اقدامات زیرساختی توسط پیمانکار آن از سرگرفته شده‌است.

شهرام غنی زاده عصر یکشنبه در تشریح عملکرد شهرداری تالش در این نهاد افزود: عملیات اجرایی کارخانه امحاء زباله غرب گیلان از سال ۱۳۸۳ در روستای داوان لیسار آغاز شده و اکنون سربند سوله و دیواره آن بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی ۱۵ میلیارد ریال از اعتبار مصوب آن به حساب شهرداری واریز خواهد شد.

وی ادامه داد: این طرح بزرگ ۴۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب دارد و بعد از تکمیل برای امحاء زباله شهرستان های تالش، ماسال، رضوانشهر و آستارا و تبدیل پسماندها به کمپوست استفاده خواهد شد.

وی افزود: زباله شهر تالش طی سال ها در منطقه گردشگری قروق تخلیه یا دفن می شود و با راه اندازی کارخانه یاد شده، آن منطقه گردشگری از آلودگی زباله راحت خواهد شد.

شهردار تالش هدایت آب و رفع آبگرفتگی خیابان ها، احداث پل خیام، آسفالت خیابان های شهید افرازی، شهید میرزایی، فارابی، پاسداران، کرگانرود و بهارستان، کاشت گل و گیاه و زیباسازی معابر، جشن های مجازی نیمه شعبان و شب یلدا، تجلیل از کارگران شهرداری در روز کارگر و پرداخت کامل حقوق کارکنان و کارگران در سال ۹۸ را از عملکردهای شهرداری اعلام کرد.

غنی زاده تعریض پل اصلی شهر و احداث موزه و خانه فرهنگ و هنر را از برنامه های آینده شهرداری تالش دانست و همکاری مضاعف شوراهای اسلامی را برای پیشبرد برنامه ها خواستار شد.

شهر هشتپر مرکز شهرستان تالش حدود ۵۵ هزار نفر جمعیت دارد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.