تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردین 1399 - 11:20
کد خبر : 56551

در سال‌جاری؛ ۲۳ پروژه گردشگری و سرمایه گذاری در شهرستان رشت افتتاح می‌شود

در سال‌جاری؛ ۲۳ پروژه گردشگری و سرمایه گذاری در شهرستان رشت افتتاح می‌شود

جارستان: رئیس اداره میراث‌فرهنگی رشت از افتتاح و بهره‌برداری ۲۳ پروژه گردشگری به ارزش ۴۱۰ میلیارد ریال در سال‌جاری خبر داد. ایمان سهیلی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: با عنایت به پتانسیل‌های بالقوه صنعت گردشگری در گیلان و همچنین نقش اساسی این صنعت به‌عنوان یکی از محورهای اصلی توسعه استان در

جارستان: رئیس اداره میراث‌فرهنگی رشت از افتتاح و بهره‌برداری ۲۳ پروژه گردشگری به ارزش ۴۱۰ میلیارد ریال در سال‌جاری خبر داد.

ایمان سهیلی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: با عنایت به پتانسیل‌های بالقوه صنعت گردشگری در گیلان و همچنین نقش اساسی این صنعت به‌عنوان یکی از محورهای اصلی توسعه استان در سند چشم انداز ۱۴۰۴، اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رشت نسبت به جذب، راهنمایی و هدایت سرمایه‌گذاران جهت صدور مجوزهای لازم در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام می‌کند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رشت افزود: پروژه‌های سرمایه‌گذاری قابل بهره‌برداری در سال جاری شامل ۱۶ واحد اقامتگاه بوم‌گردی، ۳ مجتمع پذیرایی، یک واحد تفریحی-گردشگری، یک واحد اقامتی پذیرایی و یک واحد مهمانپذیر است.

وی برآورد کل حجم سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها را ۴۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با افتتاح این پروژه‌ها برای حدود ۱۸۵ نفر به ‌صورت مستقیم ایجاد اشتغال می‌شود.

سهیلی تصریح کرد: بخش خصوصی به عنوان بازوی توانمند توسعه، همواره در بخش گردشگری استان فعال بوده و با سرمایه‌گذاری در پروژه‌های گردشگری نام استان را در زمره استان‌های سرآمد این حوزه قرار داده‌ است./ ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.