تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1395 - 12:10
کد خبر : 5584

«سوریه» دلیل فسخ قرارداد والیبالیست ایرانی

«سوریه» دلیل فسخ قرارداد والیبالیست ایرانی

جارستان-بازیکن تیم والیبال ایران به دلیل شرایط نامناسب محل زندگی در نزدیکی مرز ترکیه و سوریه، قراردادش را با تیم ترکیه‌ای فسخ کرد.  میکائیل تاجر بازیکن ۳۲ ساله والیبال ایران چند ماه پیش با تیم MSK Urfa ترکیه قهرمان لیگ این کشور به توافق رسید و با آن ها قرارداد امضا کرد اما در روزهای

جارستان-بازیکن تیم والیبال ایران به دلیل شرایط نامناسب محل زندگی در نزدیکی مرز ترکیه و سوریه، قراردادش را با تیم ترکیه‌ای فسخ کرد.

 میکائیل تاجر بازیکن ۳۲ ساله والیبال ایران چند ماه پیش با تیم MSK Urfa ترکیه قهرمان لیگ این کشور به توافق رسید و با آن ها قرارداد امضا کرد اما در روزهای گذشته صحبت‌هایی مبنی بر بازگشت او به ایران شنیده شد تا اینکه در نهایت او قراردادش را با تیم ترکیه‌ای لغو کرد.

این بازیکن بعد از بازگشت به ایران با تیم بازرگانی هاوش گنبد به توافق رسیده است. او از تیم شهرداری تبریز هم پیشنهاد داشت.

میکائیل تاجر درباره علت ترک تیم ترکیه ای قبل از شروع مسابقه های لیگ این کشور گفت: تیم “یورفا” ابتدا این ایده را داشت که چندین بازیکن بزرگ را به تیمش اضافه کند تا بتواند جایی در میان ۴ تیم برتر لیگ این کشور داشته باشد اما این اتفاق رخ نداده است.

او در ادامه افزود: این باشگاه به تعهدات مالی خود هم عمل نکرد و به همین دلیل جلسه‌ای را با مسئولان این تیم برگزار کردیم و با توافق قرارداد را فسخ کردیم.

تاجر در پایان گفت: شرایط زندگی من در آن‌جا هم خیلی مناسب نبود. به دلیل اینکه محل زندگیم در مرز سوریه و ترکیه قرار داشت خانواده‌ام آرامش نداشتند و من هم تصمیم گرفتم به ایران برگردم.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.