تاریخ انتشار : شنبه 3 اسفند 1398 - 12:11
کد خبر : 53769

رییس ستاد انتخابات استان گیلان خبر داد؛ شمارش آراء در ۱۰ حوزه انتخابیه گیلان به اتمام رسیده است

رییس ستاد انتخابات استان گیلان خبر داد؛ شمارش آراء در ۱۰ حوزه انتخابیه گیلان به اتمام رسیده است

جارستان: رییس ستاد انتخابات گیلان از اتمام شمارش آراء در ۱۰ حوزه انتخابیه استان خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ محمود قاسم نژاد صبح شنبه در گفت‌وگوی زنده تلفنی با بخش خبر ویژه انتخابات شبکه باران سیمای مرکز استان؛ با بیان اینکه تاکنون شمارش آراء یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۰

جارستان: رییس ستاد انتخابات گیلان از اتمام شمارش آراء در ۱۰ حوزه انتخابیه استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ محمود قاسم نژاد صبح شنبه در گفت‌وگوی زنده تلفنی با بخش خبر ویژه انتخابات شبکه باران سیمای مرکز استان؛ با بیان اینکه تاکنون شمارش آراء یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۰ حوزه انتخابیه استان به اتمام رسیده ، افزود: در حوزه انتخابیه شهرستان رشت نیز شمارش آراء در حال انجام است که تا ساعاتی دیگر نتیجه این حوزه نیز نهایی می شود.
وی با تشکر از حضور خوب مردم قدرشناس گیلان در انتخابات روز گذشته اظهار کرد: در سراسر استان چهار حوزه انتخابیه آستارا، بندرانزلی، رودسر و املش و نیز رودبار منتخبین خود را شناخته اند.
رییس ستاد انتخابات استان خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه بندرانزلی، آقای احمد دنیامالی با ۱۶ هزار و ۷۳۵ رای به عنوان منتخب مردم این شهرستان انتخاب شد.
وی اظهار کرد: در حوزه‌های انتخابیه آستارا، رودسر و املش و رودبار نیز با تجمیع آراء تا دقایقی دیگر می‌توان نتیجه انتخابات را به اطلاع مردم شریف استان رساند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.