تاریخ انتشار : جمعه 2 اسفند 1398 - 10:31
کد خبر : 53732

تمامی تبلیغات انتخاباتی در محدوده شعب اخذ رای امحاء می شود

تمامی تبلیغات انتخاباتی در محدوده شعب اخذ رای امحاء می شود

جارستان: رئیس ستاد انتخابات گیلان هشدار داد: تبلیغات نامزدهای انتخاباتی محل واطراف شعب اخذ رای امحاء می شود و نمایندگان فرماندار که مسئولیت شعبه را عهده دارند باید نظارت کنند که به هیچ وجه نشانی از تبلیغات انتخاباتی نامزدها در محل های یادشده وجود نداشته باشد. محمود قاسم نژاد صبح جمعه در گفت و گو

جارستان: رئیس ستاد انتخابات گیلان هشدار داد: تبلیغات نامزدهای انتخاباتی محل واطراف شعب اخذ رای امحاء می شود و نمایندگان فرماندار که مسئولیت شعبه را عهده دارند باید نظارت کنند که به هیچ وجه نشانی از تبلیغات انتخاباتی نامزدها در محل های یادشده وجود نداشته باشد.

محمود قاسم نژاد صبح جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : از نخستین ساعات امروز اقلام و صندوق های اخذ رای درتمامی شهرستان ها و روستاها مستقر و آماده فعالیت بوده و در ساعت تعیین شده کار خود را آغاز کرده اند و در حال حاضر اکثریت قریب به اتفاق شعبات آماده پذیرش آراء مردم در سراسر گیلان هستند.
وی ادامه داد : مجموع ۴۵ هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی که در امر برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همکاری دارند، واجدان شرایط رای دهندگان در استان یک میلیون و ۹۵۸ هزار و ۴۷۳ نفر هستند که از این تعداد ۹۱ هزار و۴۹۸ نفر رای اولی هستند.
قاسم نژاد، از مردم خواست در ساعات اولیه برای رای به منتخبان خود به پای صندوق های رای بروند تا در اواخر وقت با ازدحام و شلوغی مواجه نشویم.
وی افزود: بر اساس اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور اخذ رای در شعبات از ساعت ۸ تا ۱۸ عصر به مدت ۱۰ ساعت ادامه دارد.

وی عنوان کرد : همچنین متولدان دوم اسفندماه ۸۰ به قبل یعنی کسانی که امروز ۱۸ سال تمام دارند می توانند در این انتخابات شرکت کرده و رای دهند.
رئیس ستاد انتخابات گیلان تاکید کرد : رای دهندگان علاوه بر همراه داشتن شناسنامه، باید کارت یا شماره ملی به همراه داشته باشند.
در کل استان دو هزارو ۵۶۰ شعبه اخذ رای پیش بینی شده و یک شعبه ازین تعداد در شهرستان بندر انزلی برای اقلیت های دینی در نظر گرفته شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.