تاریخ انتشار : شنبه 19 بهمن 1398 - 20:07
کد خبر : 53200

بازدید استاندار گیلان از بیمارستان ۲۳۱ تخت‌خوابی تالش

بازدید استاندار گیلان از بیمارستان ۲۳۱ تخت‌خوابی تالش

جارستان: استاندار گیلان عصر امروز (شنبه) از بیمارستان ۲۳۱ تخت‌خوابی در حال تکمیل شهرستان تالش بازدید کرد. به گزارش پایگا‌ه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع در برنامه پایانی سفر به تالش، از بیمارستان ۲۳۱ تخت‌خوابی این شهرستان و بخش های مختلف این مرکز درمانی بازدید کرد. این بیمارستان با زیربنای ۱۵ هزار و ۹۹۵

جارستان: استاندار گیلان عصر امروز (شنبه) از بیمارستان ۲۳۱ تخت‌خوابی در حال تکمیل شهرستان تالش بازدید کرد.
به گزارش پایگا‌ه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع در برنامه پایانی سفر به تالش، از بیمارستان ۲۳۱ تخت‌خوابی این شهرستان و بخش های مختلف این مرکز درمانی بازدید کرد.
این بیمارستان با زیربنای ۱۵ هزار و ۹۹۵ مترمربع در زمینی به مساحت ۳۴ هزار و ۹۷۰ مترمربع در چهار طبقه ساخته شده و مساحت محوطه‌سازی آن ۲۸ هزار و ۲۲۱ مترمربع و ساختارش اسکلت بتن آرمه است.
بخش های زایمان، آی سی یو، سی سی یو، ان ای سی یو، فوریت های پزشکی، دیالیز و قسمتی از بخش اداری در طبقه نخست و بخش های بستری داخلی و جراحی جداگانه زنان و مردان در طبقه دوم آن است.
طبقه سوم بیمارستان شامل بستری های اطفال، جراحی های خاص و قسمتی ار واحد اداری و طبقه چهارم بخش تجهیزات است.
در هشتمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور استاندار گیلان ؛ سه پروژه اقتصادی و آموزشی در تالش شامل دو سردخانه و یک مرکز آموزشی در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
همچنین صبح امروز با حضور دکتر زارع؛ پنج پروژه گردشگری ، ورزشی و آموزشی در آستارا به بهره برداری رسید و ۲۰ پروژه‌ آب و فاضلاب شهری گیلان نیز بصورت همزمان با حضور استاندار در این شهرستان افتتاح شد.
در دهه مبارک فجر امسال با تلاش تمامی دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی، ۹۵۵ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۴۵۹ میلیارد تومان آماده افتتاح شده است.
از این مبلغ یک هزار و ۵۲۱ میلیارد تومان پروژه مربوط به بخش خصوصی بوده و این پروژه ها در حوزه های صنعتی، گردشگری ، کشاورزی و فناوری اطلاعات است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.