تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1398 - 11:50
کد خبر : 52810

در نخستین روز دهه مبارک فجر انجام شد؛ ادای احترام استاندار گیلان به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی

در نخستین روز دهه مبارک فجر انجام شد؛ ادای احترام استاندار گیلان به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی

جارستان: دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان صبح شنبه در نخستین روز دهه مبارک فجر با همراهی مسئولان و مدیران استان، در گلزار شهدای شهر رشت حضور یافت و با اهدای شاخه گل به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.  به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر زارع صبح شنبه در مراسم آغار برنامه‌های

جارستان: دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان صبح شنبه در نخستین روز دهه مبارک فجر با همراهی مسئولان و مدیران استان، در گلزار شهدای شهر رشت حضور یافت و با اهدای شاخه گل به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر زارع صبح شنبه در مراسم آغار برنامه‌های دهه مبارک فجر با همراهی مسئولان و مدیران استان در گلزار شهدای انقلاب اسلامی شهر رشت حضور یافت و با اهدای شاخه گل به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

برای دهه مبارک فجر سالجاری با تلاش و کوشش تمامی دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی ۹۵۵ پروژه که بیشتر در زمینه‌های گردشگری، صنعتی، کشاورزی، عمران شهری و روستایی، فضاهای آموزشی، ورزشی، فناوری اطلاعات و بندری  است با اعتباری بالغ بر  دو هزار و ۴۵۹ میلیارد تومان آماده افتتاح شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.