تاریخ انتشار : جمعه 9 مهر 1395 - 17:35
کد خبر : 5177

کریستی برینکلی مدل ۶۲ ساله جوان و زیبا

کریستی برینکلی مدل ۶۲ ساله جوان و زیبا

جارستان-کریستلی برینکلی Christie Brinkley مدلی که با ۶۲ سال سن جوان و زیباست . مدل ها معمولا نسبت به سایرین جوانتر به نظر میرسند و با جراحی هایی که بر روی چهره خود میکنند زیبا به نظر میرسند اما کریستی برینکلی مدل ۶۲ ساله در نوع خود شگفتیست . کریستی برینکلی مدل زیبا آمریکایی کریستی برینکلی Christie Brinkley

جارستان-کریستلی برینکلی Christie Brinkley مدلی که با ۶۲ سال سن جوان و زیباست .


مدل ها معمولا نسبت به سایرین جوانتر به نظر میرسند و با جراحی هایی که بر روی چهره خود میکنند زیبا به نظر میرسند اما کریستی برینکلی مدل ۶۲ ساله در نوع خود شگفتیست .

کریستی برینکلی مدل زیبا آمریکایی

کریستی برینکلی مدل زیبا آمریکایی

کریستی برینکلی Christie Brinkley مدل آمریکایی که متولد سال ۱۹۵۴ میلادیست این روزها با ۶۲ سال سن از مدل های جوان نیز جوانتر به نظر می آید و بسیار مورد توجه قرار گرفته است .

کریستی که از سال ۱۹۷۳ و در سن ۱۹ سالگی فعالیت خود در دنیای مد آغاز کرده است هم اکنون پس از ۴۳ سال هنوز با چهره و استیل جوان خود مورد توجه دنیای مد می باشد .

کریستی برینکلی مدل زیبا آمریکایی

کریستی برینکلی مدل زیبا آمریکایی

برینکلی که اخیرا در خیابان های نیویورک دیده شده است باعث شگفتی شد زیرا که چهره ای زیبا و جوان داشت که اصلا با سن ۶۲ ساله وی همخوانی ندارد .

این مدل ۶۲ ساله در آخرین مصاحبه خود با یک مجله زیبایی اظهارداشت که از بوتاکس برای صورتش استفاده کرده اما هرگز به این کار عادت نخواهد کرد و حتی مدتی دچار افسردگی بوده زیرا بوتاکس احساس را از چهره اش گرفته است.

کریستی برینکلی مدل زیبا آمریکایی

کریستی برینکلی مدل زیبا آمریکایی

کریستی برنکلی تا به حال ۴ همسر داشته که از هر کدام پس از چند سال زندگی طلاق گرفته و حاصل ازدواج های وی ۳ فرزند می باشد .

Christie Brinkley با قد ۱٫۷۵ متری خود این روزها با جذابیت خود بیشتر از روزهای فعالیتش در دنیای مد مورد توجه قرار گرفته است .

اولی ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.